(Aecginize eminim ) rkadasaslar bu nedeler bolumu biraz kotu olmus olabilir ama diger bolumlerdden cok etkilen
Merhaba, benim adım Kamelya 17
yaşındayım boyum 1.65, yeşil gözlü, siyah saçlı, çokça sessiz biraz kimsesiz bir kızım ailem var ama yok, beni kimse anlamaz ama ben sorunun bende değil insanlarda olduğunu düşünüyorum. Beni bir Nilgül Teyzem anlar bir de Çisil anlar. Kendimden her zaman nefret etmişimdir, çünkü annem benim yüzümden öldü yani beni dünyaya getirirken babam ise bu acıya yani Bergüzar hanımın ölümüne dayanamayıp Rusya'ya kaçmış ve ordan bana Anya isimli bir cici anne getirmişti. Sonrada Asya adlı bir kız kardeş edindim Bu yüzden Ulvi beyi de hiç sevmem ona baba dememeye özen gösteriyorum. Ailemi hiç sevmiyorum, Hazinem halamı, gıcık ikiz kızlarını, Kazım ve Reşit amcalarımı, Boracan dayımı aptal oğlu Ufuğu, hiç sevmem.Ben ailemden sadece Selvi ninemi, Nilgül teyzemi ve Yıldızı severim ki onlarda Antalyada yaşıyorlar. Halamı sevmem çünkü beni teyzem den uzaklaştırıyor, kızları ise kendini beğenmiş, amcalarım ise her şeye burnunu sokuyorlar, Boracan dayım zaten annem ile babamın evelenmesini bile istememiş (keşke hiç evlenmeselerdi) kısacası berbat bir ailem var. Gelelim okula okuldan nefret ediyorum. Çisil olmasa okula bile gitmezdim. Ha bir de Sonat olmasaydı, Sonat okulun en popüler çocuğu, Kolejin sahibinin oğlu çok yakışıklı ve bütün kızlar ona hasta o da malesef ki Açelya 'ya hasta, Açelya ise okulun en popüler kızı lakabı stone girl okulda ki herkes onların birbirleri için yaratılmış olduğunu söylüyor.
(Medyadaki foto Kamelya)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kamelia
ChickLitArkadaşlar ilk bölüm olan Nedenler bölümü kötü ve sizin ilginizi çekmemis olabilir ama diğer bölümlerden zevk alıcağınıza eminim! Ayrıca hikayeyi sonuna kadar okumayı unutma! NOT:Burcu ve Aslı abla hizmetçidir. Deģisimlere inanın!