Sabah kalktığımda başım çatlamak üzereydi.Yolculuğun ertesi günü hep böyle olurdu zaten.Tabiki de yatağımda hemen kalkmadım telefonumu elime alıp yaklaşık yarım saat instagram,snapchat,whatsapp tarzı sosyal medyalarımı kontrol ettim.Sonra yataktan çıkarak odada bulunan ebeveyn banyosuna gidip elimi yüzümü yıkayıp kendime geldikten sonra aynadaki yansımama uzun uzun baktım topuzum resmen bir harikaydı elektrik çarpmış gibi...Hic önemsemeden daha düzgün bir topuz yaptıktan sonra çıktım ve aşağı halamların yanına indiğimde keyifli bir şekilde halam ve İnci kahvaltıyı hazırlıyolardı."Günaydıın"diyip her ikisini de öptüm.İnci"Pek bi neşelisin hayırdır"dedi."İnci Californiada uyanmak uyandıgım gibi california'nın havasını içime çekmek müthis birşey"dedim.Gülümsediler ve kahvaltıyı yemeyi bitirip topladıktan sonra Inci'yle odaya çıktık.İnci çok güzel bir kızdı bunun farkındayım ama yeni tanıştığı insanlara biraz soğuktur bir insanı sevmesse hiç sevmez ama ben çok kolay kanarım insanlar bi yalancı gülse ben onu can dostum diye benimserim bu yüzden hep üzülen taraf ben olurum."Inci bana hayallerimin şehrini detaylı bir şekilde tanıtır mısın?"Inci"Tabiki balım hadi hazırlan çıkalım"dedi ve benim heyecanım 10 kat daha artmaya başladı. "Bekle beni hayallerimin şehri tanışacağız."
YORUM VE VOTELERINIZI BEKLIYORUM CANLAR.