BIG BANG

409 9 3
                                    

ilk önce en büyük abiyle başlayalım T.O.P (Choi seung hyun)

T.O.P 4 kasım 1987 doğumlu grubun en büyüğüdür.her ne kadar dıştan soğuk kanlı görünsede içinde her an oynamaya hazır bir çocuk yatar çok yaramaz bir küçüklük geçirmiş.ve annesine inanılmaz derecede bağlı biridir telefonndaki hızlı aramalarda annesi 1 . numaradır.küçükken okuldan sürekli kaçan halaz bir çocukmuş bence halada haylaz biri yaramaz :D grubun en büyüğü olmasına rağmen en küçükleriymiş gibi davranır.T.O.P çok nazık kibar ve karizmatiktir her alanda bir numaradır bir moda ikonudur zaten şarkıcı olmasaymış G-D ile birlikte moda tasarımcısı olmak istermiş .takım elbiseye hayran takım elbise giyinmeyi çok sever ve kendinede çok yakıştırır .komik bir mizah anlayışı vardır .sahnede pek dans etmez çünkü sahnede en iyi yerde durmanın iyi olcağını düşünür . after night after programında nasıl birisin sorusuna ''yakışıklı ve masum biriyim''cevabını verip herkesi gülmekten öldürmüştür.pembe rengi çok sever .T.O.P ın big bang den önce bir grubu varmış ünlü olmayı düşünmemişler ama yinede müziklerini yapıp sokakta söylüyorlarmış.ve top 'ın o grupta çok sevdiği arkadaşı trfik kazasında ölünce grupla devam edememiş ve bu yüzden araba süremiyor.T.O.P ın nevresiminde ben bu dünyanın kralıyım yazıyormuş bunu kendine özel olarak yaptırmış .40 yaşında evlenmeyi düşünürmüş ,40 yaşına geldiğinde evlenmek için hazır olurum demiş.T.O.P eskiden çok kiloluymuş yg seçmeleri için kilo vermesi şartmı ve oda seçmelerden önce 40 günde 20 kilo vermiş :D nasıl yaptın :D çok sıkı figür koleksiyoncusudur figür toplamaya bayılır lakabı karızmatik adam dır :D....Kore Kızı2. olarak taeyang dan devam edelim (Dong young bae)18 mayıs 1988 doğumlu grubun 2. abisi GD ile aralarında 3ay var tae 3 ay önce doğmuş :D küçükken bile şarkıya bağımlı bir çocukmuş.ilk olarak little sean olarak bir müzik videosunda çıkış yapmış yg ninkeşif ettiği yeteneklerden biridir . GD ile birlikte bigbang kurulmadan önce YG de 6 yıl eğitim almıştır .lakabı demir yumruktur.grupta en çok daesung la anlaşır .grubun ana vokallerindendir.eşsiz bir ses tonu vardır piyano çalmayı sever harika bir dansçıdır dans yetenekleri kuvvetlidir.suana kadar hiç ciddi ilişkisi olmadı gerçek aşkını bekliyormuş .şarkıcı olmasaymış kore nin asker ordusuna katılırmış .ama genede şarkı ileilgili birmeslek piyanist olurdum demiş.tae hoşlandığı kızın elini tutarmış diğer üyler böyleleilke kızdan hoşlandığını anlarmış.bir kızla çıkmak istese utangaç olduğu için aşk uzmanımız seungriden yardım alışrmış büyük bir ihtimalle.en dağınık üyeymiş.bir keresinde top tae nin odası için :''tae ninodası amazon ormanları gibi ne arasan var ama aradığını bulamazsın'' demiş.taenin oda arkadaşı daesungdır.grupta birinin kız olmasını isteyeceği kızı daesungdır ayrıca kız olasaymış daesungla çıkarmış :D daesunga tae le çıkmak istermiş (sevgileri karşılıklı yanlış anlamayın abi kardeş sevgisi hehe ^^ :D)taeyang bir gün bir V.I.P ye aşık olursa çok utanırmış.bunu kimseye söylemez ve nasıl hayranına aşık olduğunu ve neler yapması gerektiğini düşünür öyle söylermiş....Kore Kızışimdide karizmatik liderimiz G-Dragon (Kwon ji yong)18 ağustos 1988 doğumlu.grubunlideridir tae le birlikte YG de 6 yıl eğitim almıştır . YG nin bulduğu yeteneklerden biridir.YGnin hazinesi olarak adlandırılır lakabı haylaz çocuk.bir çok telif hakkına sahip .birçok insan onun bu yaşta nasıl bu kadar ünlü olduğuna şaşıyor annesini çok sever babası bir oyuncu.küçüklükten beridir müziğe aşık . big bang ve big bang solo albümlerinin şarkılarının neredeyse tamamında imzası var .çok çocuksu bir yanı vardır moda ikonudur ne giyinse anında moda olur gd ne zaman albüm çıkarsa ve ya big bang albümü çıksa diğer şirketler tanıtımları ve projelerini askıya alıp ertelerler çünkü eğer onun şarkı çıkardığı bir haftadaysanız bu kesinlikle hayır demektir.bütün ödülleri kaparlar .GD çok neşeli ve hareketli biridir.renkli saçlarıyla ünlüdür bence ne renk saçı olsa ona çok yakışmak ta.GDnin başından çok kötü bir olay geçti GD ye komplo kuruldu bence ... konser sonrası bir partide yabancı bir fanı olduğunu idda eden biri ona sigar vermiştir.oda geri çevirirse kabalıkolacağını düşünmüş ve kabul etmiştir fırt aldıktan sonra siagaryı atmış çünkü her zaman içtiği sigarandan biraz farklı olduğunu hissetmiş ve hemen atmıştır .ertesi sabah uyuşturucu kullanıyor diye ihbar edilmiş ve GD karakola götürülmüştür gd de azda olsa uyuşturucu bulunmuştur bunun üzerine olayı hatırlamış ve soruşturma başlatılmış kameralardan ve belgelerden GDnin suçsuz olduğu anlaşılmış ve aklanmıştır .gd nin vucudunda çok dövme vardır.bununnedeni yaşadığı her zorluğu vucuduna kazımasıdır ne zorluk yaşarsa vucuduna dvme yaptırmıştır sağ tarafında kocaman FOREVER YOUNG yazıyor aslında oraya forever young bae yazdırmak istemiştir ama young bae (taeyang) izin vermemiştir oda en azından dövmeyi böyle yaptırmıştır.BIGBANG turnelere gittiklerinde,kaldiklari otelde G-Dragon'unun oda arkadasi Seung Ri...

Seung Ri ile bazen ayni yatagi paylasmak zorunda kaliyorlarmis..Bizim GD ise biraz deli uyuyan tiplerden..

Seung Ri, GD'nin uyku biçiminden çok rahatsiz öyleki...:'' Abimle ne zaman ayni yatagi paylasacak olsam gece hep bana sariliyor..Sarildiginda öyle çok sikiyorki nefes alamiyorum..Dae Sung '' Seung Ri,Ji Yong hyung gece uykusunda onu taciz ettiginden sikayetçi...'' demiiştir.... Kore Kızışimdi neşelimi neşeli bnm oppam daesung (Kang dae sung)26 nisan 1989 doğuludur.grubun en neşeli en enerjik üyesidir.nadir bulunan bir ses tonuna sahip en tiz seslere bile çıkabilir .ondan asla nefret edecemeyeceğiniz bir kişiliğe sahip .lakabı nefes kesici gülüş gülümsemesine kapılmamak imkansızdır. ünlü baklavalara sahiptir hehehe :D çok iyimserdir herşeye olumulu tarafından bakar .GD onun için:''daesung çok iyimser ve alçak gönüllüdür eğer iyi birşey olmuşsa başkasınız sayesindedir,kötü birsey olmuşsa onun sayesindedir diye düşünür''daesung internete koyduğu şarkı videosu sayesinde yg ye katılmıştır..ok sıkı bir gossip girl izleyiciymiş.grupta gerçek işmini kullanan tek üye.Her zaman gülümser,çevresindeki herkesi de gülümsetir .

Dae'mizin başından 2011 yılında kötü bir kaza geçti.Yolda bir kaza olur bir araba motorlu birine vurup kaçar bunu gören bir taksici arabasını durdurur ve yardım etmek için motor sürücüsünün yanına gider bu sırada Dae yolda bu kazayı görür bir anda kontrolünü kaybeder ve taksiye çarpar. Olaydan sonra kaza geçiren kişi öldü, görgü tanığı taksiciye göre zaten Dae ona vurmadan önce ölmüştü. Dae bu olaydan sonra aklandı ama sahneye çıkacak gücü bulamadı, hayranlarıyla göz göze gelmekten korktu,büyük bir travma yaşadı.YG mahkeme sonuçlanıncaya kadar Dae'nin grup çalışmalarını askıya aldı bir süre grup programına katılmadı.Grup bu yüzden onsuz zor zamanlar geçirdi. Dae'ye tekrar sahneye çıkma özgüvenini kazada ölen kişinin ailesi sağladı,onu desteklediler. Fanlar da Dae'yi sonuna kadar desteklediler,arkasında durdular.Zorlu bir süreçten sonra Dae'nin yüzü tekrar güldü ve ona has ışığını fanlardan esirgemedi.Bir kişi için bile olsa bunu yapacağım dedi ve yoluna devam etti.Ama araba kullanma gücünü tekrar kendinde bulamadı. Bunun üzerine GD ile Wings adlı solo şarkısını yazdılar.Olaydan sonra ilk bu şarkıyla hayranlarının karşına çıktı. (bu kısım alıntıdır)

sırada maknemiz seungri (lee seung hyun)12 aralık 1990 doğumludur.Grubun en küçüğüdür ama ailesinde en büyük çocuktur o nedenle grubun maknaesi olmayı sevmez.seungRi konuşmayı çok sever,grup hakkında bilgi vermeyi çok sever özellikle de bütün kirli çamaşırları ortaya dökmeye bayılır, Ev hayvanlarından pek haz etmez o yüzden GD'nin köpeği Gaho ve Taeyang'ın köpeği Boss'la pek geçinemezler. Taklit yapmaya bayılır özellikle de YG papanın taklitlerini...lakabı kangnam ın haylazı dır

Kendisinin de söylediği gibi BigBang 4 kişi olarak düşünülemez SeungRi olmasa eksik kalırdı :D Grupta en iyi GD ile anlaşır onların ilişkileri tam bir komedi :D Ri her zaman yapacak bir yaramazlık bulur ve GD yi deli eder,azarı yer ama uslanmaz.Bu ikiliyi izlemeye doyamazsınız o yüzden fanlar onlara Tom ve Jerry'de derler.SeungRi çok iyi bir koreograftır hatta geçtiğimiz senelerde bildiğim kadarıyla kendi kasabasında bir SeungRi Akademisi açtı. .Seung Ri'ninde daha önce üyesi oldugu amatör bir grup varmis..Grup dagildiktan sonra profesyonel anlamda sanat dünyasina katilmayi düsünmüs ve sirketlere basvurmus, yetenek sinavlarina girmis...
Ama maalesef hiç bir basvurdugu sirket onu basarili bulmamis..Seung Ri söyle söylüyor: ''Nereye gittiysem beni kabul etmediler,yetenekli olmadigimi ve basarili olamayacagimi söylediler...Ama hepsinin sözlerinin bosa çikardim..Simdi Kore'de en çok fani olan ikinci. grup'ta yani BIGBANG'teyim..'' T.O.P onuni için sunu söylüyor: ''Seung Ri,konserlerde çok heyecanlanir,tuhaf tuhaf hareketler yapar bir basina bir is gelecek diye korkuyoruz

KORELİ GRUPLARI ÖĞRENİYORUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin