Bip bip bip. Jeg slukker for vække uret. Jeg gider ikke i skole, jeg tør ikke."jeg er bange for at de ikke kan lide mig" jeg rejser mig op og tager tøj på. Jeg går nedenunder Hej skat, Hej mor. Vil du have havregryn i dag? Ja tak. Når skat glæder du dig til den første skole dag i dag? Ja det gør jeg vel. Hvad mener du er du slet ikke spændt. Ikke rigtigt. Hvorfor? Fordi jeg er bange for at jeg ikke for nogle venner, og at jeg bliver mobbet. Jamen det skal du da ikke være jeg er sikker på at du for mange venner. Tror du mor? Jeg ved det. Ok tak, når man jeg går op og gør mig klar. Jeg det gør du bare.
Jeg tror ikke rigtig på hvad hun siger. Det er kun mig og min mor jeg har ikke en lillebror eller lillesøster. Jeg er alene barn, og jeg har heller ikke en far. Han er død. Jeg gør mig klar også går jeg. Nu kan jeg mærke at jeg er spændt. Jeg skal møde lidt senere end de andre fordi jeg er jo ny. Jeg banker på døren. Der er en der råber kom ind! Jeg åbner døren og i det ser jeg mange børn. Vi er jo også 20 elever med mig 10 piger, og 10 drenge. Goddag siger læren til mig. Goddag siger jeg. Det her er Louise hun. Skal gå her på skolen. Alle råber! Hej Louise. Du kommer til at side ved siden af Marie, hun er rigtig sød og hjælpsom. Jeg går ned og sætter mig. Hun siger Hej til mig, og jeg siger Hej til hende.
(Min lærer hedder Gitte) når Louise vi er i gang med årets musical. Ok siger jeg. Nu ringer klokken!!!! Nu er der frikvarter. Jeg følger med mange af pigerne ud. Når jeg kommer ud. Spørger de mig om mange spørsmål. Marie spørger hvor gammel er du? Jeg er næsten 13 i næste måned bliver jeg 13. Det er d. 7 februar. Hvad er din ynglings farve? hmm min ynglings farve er nok blå. Ej også min. Der kommer masser af spørsmål, men jeg når og få svaret på dem. Inden det ringer ind.Nu er dagen slut jeg synes at den er gået stærkt. Jeg synes at det har været en goddag. Når men jeg er på vej hjem.
Da jeg kommer hjem stiller jeg min taske, og tager min madpakke op. Så tager jeg min mobil og går ind på Snapchat jeg snapper med min bedste veninde Laura. Fra min gamle klasse.(Jeg håber at i kunne lige mit kap hvis i kan så give et like også ses vi bare i mit næste kap)
ВЫ ЧИТАЕТЕ
The mysterious girl
ПриключенияDet handler om en pige som hedder louise hun er snart 13. Hun kommer til en ny skole og det er hendes første gang lad os se hvad der sker. (Jeg håber at i kan lide min bog)