Den nye person

19 1 1
                                    

~Fredag~
Skat du skal op!! Jeg skynder mig op og tager tøj på. Jeg glæder mig til at komme i skole. Jeg kommer nu mor!!
Jeg går ned i køkkenet. Godmorgen mor. Godmorgen skat. Har du sovet godt? Ja, jeg glæder mig rigtig meget til  at komme i skole. Det var da godt.

~Louises synsvinkel~
Jeg skynder mig op og børster tænder, i mens ringer min mobil det er min bff jeg skynder mig at spytte tandpastaen ud og tager mobilen. Hej lause. What's op? Hey ville bare spørger om du kan være sammen i morgen? Ja det kan jeg godt. Men ok så ses vi imorgen hjemme hos dig. Ja vi ses. Min mor kalder på mig op jeg er klar? Ja! Jeg er klar.

(Frikvarter)
Vi er ude i frikvarteret jeg løber ud sammen med nogle af pigerne. Men inden jeg gør det, ser jeg en dreng. En høj, smuk lækker dreng, WOW har jeg lyst til at sige. Han kigger på mig og smiler, jeg smiler igen og løber ud. Jeg kan ikke lade være med at tænke på ham. Jeg bliver nød til at finde ud af hvad han hedder. Da jeg er der ude tager jeg mig sammen og spørger Marie hvad han hedder. Han hedder Mark.

~Mark's synsvinkel~
Jeg glemte min og lægge noget på plads  i klassen. I mens ser jeg Louise stå foran mig. Lige siden jeg så hende. Altså i går. Har jeg bare været så forelsket i hende. Jeg ville spørger om hun vil med til skole ballet om en måned men jeg tør ikke.

Nu er frikvarteret slut jeg løber ind.
Nu er jeg hjemme jeg kan ole holde op med at tænke på ham. Min mor kalder på mig og siger at jeg skal komme ned. Jeg skynder mig ned. Hvad er der mor? Jeg synes at du mangler lidt tøj i dit skab kom vi køre i H&M så kan du få noget tøj, jeg gir. Ej mener du det mor? Ja det gør jeg. Ej tusinde tak!! Det var så lidt. Nu er jeg kommet hjem og jeg har fået meget tøj jeg lægger det ind i mit skab. Jeg begynder at skrive i min dagbog.

The mysterious girlWhere stories live. Discover now