Venner

15 3 2
                                    

~morgen~
Jeg vågner jeg kan se at jeg har faldet i søvn på min stol, da jeg sad og skrev i min dagbog. Jeg rejser mig op, men i det samme kan jeg mærke at jeg er helt vildt øm, det er ligesom om man ikke kan gå fordi det gør så undt.
Jeg sætter mig på min seng og kigger på min telefon. Jeg har en skod telefon jeg har den første mobiltelefon der er blevet lavet, der er ikke spil på den, og jeg har noget internet når jeg er andre steder, og jeg kan godt sende SMS og ringe men det tager et stykke tid.

~Skole Pigerne taler sammen~
Hejsa piger  Hej Sofia.
(Sofia) Hvad laver i? Vi snakker om Louise vi vil rigtig gerne snakke med hende igen hun virkede vildt sød. Ok.
(Mia) jeg synes at hun virker mystisk altså hun er genert og siger ikke noget om hendes selv.
(Anna) giv hende lige en chance hun er ny hun er bare genert og hun fortæller nok ikke så meget i starten, fordi hun er genert. (Mia) ok men jeg siger bare at jeg synes at hun virker lusket ligesom om at hun har en hemmelighed. Når men nu kommer hun.

~Isabella~
Jeg går ind i klassen jeg er stadigvæk lidt nervøs, jeg finder min plads og sætter mig ned. Så kommer nogle piger hen til mig, jeg tror det er Melissa og Sofia? Hej siger de Hej. (Melissa) øm vi ville bare spørger om du kan lide at gå her en til videre? Ja det kan jeg rigtig godt;) det var godt at høre.(klokken) ding ding ding. Når men vi må hen på vores pladser igen. Hyggeligt at snakke med dig. Eligemåde.

~fri~
(Ding ding ding. Endelig fri) Hej Louise  jeg ville spørger om du vil med mig hjem sammen med Karoline og Maria?
Øm ok. Jeg skal lige spørger min mor om det er ok men ellers vil jeg godt.
Fedt, vi venter på gangen.
Ok? (Jeg ringer) Hej mor hej skat. Jeg ville spørger om jeg kan tage hjem til nogle piger fra klassen i dag? Jeg skal nok gå hjem der fra!
Det må du gerne skat, du skal bare være hjemme ved 6 tiden.
Ok mor;) Hej Hej! Hej Hej skat.

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Jan 07, 2016 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

The mysterious girlOnde histórias criam vida. Descubra agora