"Ik ga even wat te drinken halen!" roept Louis naar je. Je knikt en ziet hoe hij verdwijnt in de mensenmassa.
Jullie zijn hier op het feestje van... Tja, van wie eigenlijk? Louis werd uitgenodigd en jij moest mee van hem. Ach ja, dat maakt je niets uit. Zo lang je maar bij Louis bent.
Na 5 minuten begin je je toch zorgen te maken. Je loopt rustig naar de bar. Maar daar zie je Louis niet. Je kijkt om je heen en ziet hem daar staan, met een meisje dat om hem heen staat te dansen.
Jaloezie borrelt in je op. Als je misschien wat minder jaloers was had je kunnen zien dat hij zich ongemakkelijk voelde. Je kookt al helemaal als het meisje haar lippen op die van jouw vriendje drukt.
Ze pakt zijn handen en legt die op haar heupen. Woedend storm je op hen af.
Met een ruk trek je het meisje van je vriendje. "(Y/N) Zij kuste mij ik wilde dit niet" probeert Louis je meteen wanhopig duidelijk te maken maar je gelooft hem niet.
"Nee. Laat maar, het is over" is het enige wat je zegt. Je loopt met grote passen het huis uit en haalt je gsm boven. Je gaat naar je contacten en blijft hangen bij Niall. Hij is 1 van je beste vrienden. Hij zal je wel komen halen toch?
Nog voordat je op het 'bel' icoontje kan drukken word je mobiel uit je handen gerukt.
"(Y/N) Luister nu even" Met een ruk draai je je om en kijk je recht in de groen-blauwe ogen. "Voor wat? Om te horen dat alles wat wij hadden een grote leugen was? Dat ik niet goed genoeg voor je ben?"
"Nee, ik wil... (Y/N)! Wacht nou even!" roept hij en loopt achter je aan als je terug weg rent voor hem.
Je wilt het niet meer horen. Je wilt hem niet meer horen. Je versnelt je tempo en begint te sprinten richting jou huis. Gelukkig is het niet ver en ken je de weg.
Je hoort de voetstappen achter ook versnellen. "(Y/N)!" En dan word je bij je arm gepakt.
Mentaal vervloek je je conditie. "Laat me los" zeg je en je probeert je los te rukken.
"(Y/N) Zij kuste mij, je weet dat ik zoiets nooit zou doen" hij pakt nu ook je andere arm.
"I-ik weet het niet Louis" stotter je terwijl je hem aan kijkt.
Zijn ogen worden groot. Je hebt nog nooit 'Louis' tegen hem gezegd. Het is altijd 'Lou' ofzo.
"N-nee, (Y/N)" stamelt hij. "Laat me los" herhaal je nog een keer dwingend.
In plaats van je los te laten legt hij zijn handen op je schouders en duwt hij je tegen de muur van de straat.
"Nee (Y/N)" Zijn ogen kijken je wanhopig aan.
"Ik hou van je" Je mond valt open. Heeft hij juist gezegd dat hij van je houdt? Dat hadden jullie nog nooit tegen elkaar gezegd...
"Je betekent teveel voor me om je nu zomaar te laten gaan! Ik hou van je! Ik hou te fucking veel van je dat ik niet meer zonder je kan! I-ik Ik hou van je" blijft hij herhalen.
Zijn blauwe ogen boren in die van jouw. Langzaam komt hij dichterbij. Zijn ogen schieten van jouw ogen naar je lippen en weer terug. Zo komt hij steeds dichter. Je hart klopt inmiddels al in je keel.
Jullie lippen zijn nog maar een paar centimeters van elkaar verwijderd. "Ik hou van je" zijn warme adem streelt je huid als fluweel.
"I-ik hou ook van jou" fluister je zacht terug. En dat is zijn teken.
Hij drukt zijn lippen zacht en teder tegen die van jou. Je sluit je ogen en laat je helemaal meeslepen in de zoen. Rustig en liefdevol bewegen jullie lippen tegen elkaar.
Het gevoel is onbeschrijfelijk. Vlinders, olifanten of een hele dierentuin is nog te zacht uitgedrukt.
Zijn handen zakken van je schouders naar je heupen en hij sluit je in tegen de muur. Je plaatst je handen in zijn nek en speelt zachtjes met zijn haar.
Zijn lichaam drukt je helemaal tegen de muur en dus kus wordt steeds intenser. Zijn tong likt zachtjes je onderlip en je opent je mond langzaam. Zijn tong glipt je mond in en zacht en teder spelen jullie tongen met elkaar.
Voorzichtig en buiten adem trekken jullie beide terug. Zijn voorhoofd rust tegen dat van jou en zijn prachtige ogen staren in die van jou. "Ik hou van je" Hijgt hij zachtjes.
"Ik hou ook van jou"
"Mag ik je alsjeblief weer de mijne mogen noemen?" vraagt hij met een hoopvolle blik.
Je grinnikt zachtjes en kijkt even naar je schoenen, waarna je meteen weer in zijn ogen kijk met een glimlach.
"Ja, graag zelfs"
Zijn lippen vormen nu ook een glimlach. En nog geen seconde later liggen jullie lippen weer verwikkeld in een liefdevolle zoen.