part 5

52 1 0
                                    

Mianhae sbb update lambat...demam peperiksaan baru habis..anyway back to story...

D.o:Hmm...Gwenchanayo..tapi kan....
Chanyeol:tapi apa?
D.o:Awak ada hati ke kat dia ni?bukan cute pun...
Gayoung:*pukul*mengata saya lagi!Saya jugak yang awak kejarkan?Mulut tu sedap sangat kutuk orang.
D.o:Tolong saya Suho!Ada puntianak ngamuk!Hahahaha..
Suho:Apa bising bising ni?sampai luar dengar.nanti pesakit lain dengar abis kita kena serbu tau?
Chanyeol:Hmmmm....memang ada hati pun kat Young ni..Tapi dia ni makin lama,nampaklah taringnya..Dia ni asyik tergesa gesa,semua nak cepat.Pastu salah sket marah.Sapelah nk suka..*smirk*
Gayoung:Ada jugaklah yang makan penampar untuk lunch nanti...
D.o:eh!Awak tengah kutuk buah hati,pengarang jantung saya tu..
Baekhyun:So sweet....
Suho:Tetiba je...
Tiba tiba doktor masuk...
Doktor:Annyeong.Meriahnya...kenapa?ada buat konsert ke?
Suho:Annyeong!hahaha...takkanlah nak wat konsert dalam hospital.
Doktor:Kyung soo...awak sakit lagi ke?
D.o:tak doktor..camne nak sakit penawar dah ade depan mata.*jeling gayoung*
Gayoung:°///////°
Doktor:*smirk*hahaha...awak dah boleh keluar hari ini...but you gotta have a checkup first to make sure you really 'ok'.
Sehun:hahahaha gayoung is blushing!hahahaha
Gayoung:A...aniya....
Yoona:Annyoung!hai d.o!how are you?still feeling the pain?or a little dizzy I expect...
Chanyeol:it looks like young has a competitor!Who will win d.o's heart agaknya...sengit!
Suho:Cepatnya d.o laku!Kita ni sampai bilala tak berteman(peluk sehun sambil blakon nangis)
Sehun:wei lepasla!
Baekhyun:Banyak lah tak berteman!Naeun tu kau nak letak mana?Kat bawah tanah?
Chanyeol:Apa susah?letakla kat umah dia...pandai pandaila dia jaga diri.kan Suho?*smirk*
Suho:hahaha....btul tu chanyeol!hahahaha jgn bgtau dia ea?
Naeun:Terlambat,dah tau dah pun.
Bomi:Ha,ha,Naeun nak merajuk.Abislah kau Suho!
Naeun:Senyaplah kau!
Suho:Hehe...Mianhae Naeun!(Buat muka kesian)
Naeun:Gwenchana...Tak amik ati pun...
D.o:Bertuahlah Suho..kalau saya....Main main sket dah renyam penumbuk.
Gayoung:(Mentang mentanglah sakit...kalau dia ni sihat lama dah makan penumbuk)*mencebik*
Chanyeol:Asyik mencebik je,nak jadi itik ke?Hahaha
Baekhyun,Sehun:Lol.hahahahaha
Yoona:aku kat sini dorang tak layan pun.
Doktor:Ok...kalau macam tu jomlah Kyung soo...
D.o:Nae.....
Bila D.o dah keluar hospital...
Di entrance hospital...
Yoona:D.o,awak join ke program pertukaran pelajar tu?
Chanyeol:Kepala berbalut.Nak pergi mana lagi?Confirm omma dia tak bagi.
Yoona:Tak tanya awak pun.Sibuk je.
D.o:Boleh je pergi...Tapi tak confirmlah.
Baekhyun:Kalau Headboy tak pergi.Saya tak pergila...Omma saya kata kena ada D.o.
Gayoung:Hebatnya bekas head prefect kita punya kuasa.Mianhae D.o kalau terasa...but your assistant stabbed you on your back*jeling chanyeol*
D.o:Saje jela awak ni nak cari pasal ye...
skip
Rumah D.o...
A/p:Nape berbalut ni?
d.o:takde pape.
O/m:Jangan nak tipulah.Omma dah tahu...Ada orang baling bola kena kepala kamu,kepala kamu berdarah,kamu pengsan,masuk hospital,betul?Dan sekarang kamu masih mengharap untuk turut serta program pertukaran pelajar,kan?Tak boleh.
D.o:Macam mana...
O/m:Gayoung bagitahu.
O/p:Betul ke d.o?
d.o:*angguk*.Tapi luka tu dah nak sembuh.Program pertukaran pelajar tu pun bulan depan.tak boleh ke pergi?
o/m:tak boleh!Kepala berbalut gini nak pergi apanya?
O/p:Sebab awak tu tak relevan.Bagi jelah dia pergi.Bukan lama pun.6 bulan je.D.O,kamu masuk bilik..pergilah berehat dulu,arasseo?
Sedang d.o pergi ke biliknya..dia terdengar ibubapanya bertengkar.
D.o:(Kenapalah asyik gaduh je.Berbaik sekejap tak boleh ke?Ni tidak.sikit sikit gaduh.kalau ginilah tiap bulan..stres hidup aku...)
Memang pun....ibubapa d.o selalu gaduh.waktu yang paling lama pun mereka tidak bergaduh ialah seminggu...Mereka sering bergaduh apabila ibu d.o membesarkan hal yg remeh temeh.
------------------*------------------*------------------*------------------*----------------
mianhae kalau tak best...baru first time buat...Hasil part 5 ni pun selepas beberapa hari memerah otak...maybe sebab stres...i hope you guys enjoy the story.Annyeong!

..High School Romance..Where stories live. Discover now