TANITIM

234 53 79
                                    

Dışarıdan bakılınca mükemmel ötesi bir hayatım olduğu düşünülemez.
İçeride de durum pek böyle değil.

Ben sizin o her gün gördüğünüz,belki de görmemezlikten geldiğiniz,bakışlarından rahatsız olduğunuz,kankanızla deli gibi dedikodusunu yaptığınız o kızım.
Kim bilir?

Önceden mürekkeple dolu bir kalemken şimdi ise mürekkebi bitmiş,kağıtta görünmez izler bırakıyor gibiyim.

Ben konuşmayı pek bilmem.Elim ayağım dolanır birbirine.Ama çok güzel susarım he bide çok fazla yazarım.Konuşamadığım kadar çok.
İçimden gelipte bağıramadığım kadar çok yazarım.Belki de birazcık Sokrates'lik vardır içimde.Sonuçta ne demiş filozof:"Siz en iyisi beni anlamak için, konuştuklarımdan çok sustuklarımla dinleyin."

İşte şuan kapıdan içeri giriyorsun.Bak yine sen yokken ne cümleler karalamışım bu satırlara.Bugün tam 10 dakika 3 saniye beklettin beni.
Hayır bi psikopat falan değilim.Yollarını gözlüyorum uzaktan o kadar.
Elimden yazmaktan başka bir şey gelmiyor.
Sadece yazıyorum;

Bir damla yaş süzüldü gözlerimden,

Mavinin sonsuzluğuna karıştı,

Dalgalarda boğulup gitti.

Bir tutam umut belirdi dudaklarımda,

Gökyüzüne karıştı,

Çığlıklarımı kimse duymadı,

Çırpınışlarımı kimse görmedi.

Bir tutam aşk kalbimin ritmiyle dans etti,

Bir sayfa kopardım bomboş,

Yazdım tüm içimdekileri,

Şişeye koyup maviliklerin sonsuzluğuna uğurladım,

Esir oldular.

Merhaba bu bizim yeni hikayemizin tanıtımı. Umarız beğenirsiniz. Bu hikaye bizim burda yayımladığımız ilk hikaye değil -her ne kadar dört bölüm yayınlasakta-ama başarılı olacağını düşündüğümüz ilk hikaye. Bir öncekinde ki amatörlüğü üzerimizden attığımıza inanıyoruz. Buda bir tecrübe oldu bizim için. Sizden istediğimiz bir şans şimdiden çok çok teşekkürler. İyi okumalar.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 15, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Zümrüd-ü AnkaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin