Ok, that was unexpected

37 6 1
                                    

Harry's POV

My head was pounding, my sight was blurry as i tried to sit up. I sat on a cold stone floor, the room was dark, the only source of light came froom the crack under the door.

I sighted and looked around as my eyes got ysed to the dark, it looks like a basement. There's no furniture as i can see, not even a washing machine.

The door burst open, a man with a hood walked towards me. I could see some blonde hair stick out underneath the hood, if i didn't know better, then i would've saiz it was Niall. But when did Niall get that tall, and when did he start using that kind of shoes?!
-So we meet again Harry.- ever heard The Dark Lord say Harry Potter's name? Well, that's what this sounded like.

I glared at him -Who are you?! If you're Justin then i'll...!- he laughted, then he started to pull his hood down. As i saw his face my eyes went wide -What the fuck?!-

Monica's POV

Jeg, Niall, Elina, "Frodo" kjørte og hentet Louis og Liam. (AN: E hadde helt glemt dem e xD)
Vi kjørte etter vei retningene som Frodo sa, Niall og Elina satt i baksetet og flørta. Louis dreiv og slo Liam i hodet med en tøffel?! Hva feiler det de to? Jeg skulle til å si noe da Frodo ropte -Stop!- ja det. Jeg bråstoppet og Louis kom flygende og landa i frontruta (AN: Se bildet øverst på sia) jeg hørte alle klage og syte. -What was that for Mocca?!- jeg lo -Ok sorry folks, where is he?- Frodo pekte på huset som sto til venstre. Det så ut som huset var falle ferdig, sprekker i muren og malingen flasser av veggen. Jeg satte min Audi i park, og løp ut. Elina og de andre hakk i hæl, jeg dreit i å banke på jeg dro ned håndtaket, men døra rikka seg ikke -It's locked.- Louis skreik -What are we gonna do!?- Frodo sukket og prøvde å sparke ned døra som de gjør på film, han begynte å hinke mens han holdt i foten sin -That hurt.- Niall og Liam sukket og løp den døra, vi alle så imponert på dem.

Vi løp inn og så etter Harry, han var ikke i andre eatsje og ikke i denne etasjen. -Mocca! I found a basement!- ropte Elina fra andre enden av huset. Vi alle løp ned trappa og brøyt opp døra, vi alle sto og så Harry sitte på gulvet og se opp på......what the fuck?!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Here you go ^-^
Better late than never ;)

Mvh
Elina Amy Horan

HistoryUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum