esmerim -1

88 2 4
                                    

İlk gün
Ağır çantam yüzünden bazı kitapları elimde taşımak zorunda kaldığım için kitapları sıranın üzerine attım.Nehirle birlikte lavaboya gitmek için sınıftan çıktık.Nehirle sınıfa geldiğimizde kitaplarımı koyduğum sıraya baktım ve kitaplarım yerde sıramda başka bir çocuk oturuyordu.
Bu çocuğun amacı netdi illa yere atması gerekmiyodu sonuçta.
Birkaç kez bakarmısın dememe rağmen bakmayınca daha da sinirlenerek.

" öküzlük yapan odun sana diyorum al kitaplarımı yerden" diye bağırdım.
Bu lafıma belkide kızdığı için bana baktı ama en azından dikkatini çekmiştim . Sinirimi bozan esmer ve yakışıklıya yan bakış atarak kitaplarımı yerden aldım. Nehirle yan yana oturmak için boş sıra bakınıyorduk ama çoğu tekli oturmuştu yada çiftliydiler. Nehirle yan yana oturamayacağımız kesindi bu yüzden nehir bi ön sırakadaki çocuğun yanına oturdu.Az sonra kapıdan bi çocuk göründü kendini buranın ağası sanan tavrıyla esmer çocuğun yanına gitti selamlaştıktan sonra en ön sıraya oturdu.
Tenefüste kantine indiğimiz sırada sarışın çocuk nehirin önüne geçerek
- "pardon sıra benim " dedi.
- "nasıl ya ben varım burda" dedi nehire ne kadar boşver desemde nehir inatçılığını devam ettiretek eski yerine geçmeye çalışıyordu nehir tam çocuğa omuz atacakken çocuk çekildi ve nehir yere kapaklandı.
Ders başlamıştı ve hoca isimlerimizi okurken kendimizi tanıtmamızı istedi ilk ben tanıttım kendimi , hoca yoklamayı alırken esmer ve tatlış çocuk yanıma gelip yanımda oturan çocuğu tüm kabalığı ile kaldırdı.
"Yanımdan kalkarmısın?" Dedim
"Hayır ben nerde istersem orda otururum"dedi.
Uğraşmaktansa ben başka bi yere geçmeyi denerken eliyle kalkmamı engelledi.
"Ya çekilsene!"diye çemkirirken eliyle ağzımı kapatıp
-sakın çemkirme kitaplarını yere attığım için kusura bakma daha nazik olmalıydım" dedi ve elini uzatarak
-"ben çağrı "dedi bende elini sıkarak
-"su" dedim.
-"isminde senin gibi güzel"
-"ne dedin anlamadım "dedim çünkü söylediği şey fısıltı gibiydi.
-"önemli değil boşver" dedi.

Tenefüste nehiri revire götürmüştüm ve bileğini sarmışlardı.sırada kafasını koymuş yatıyordu o sırada sınıfa nehiri düşüren çocuk gelmişti konuştuklarına kulak misafiri oluyordum.
-"bakarmısın, hey baksana"
-nehir sert bi şekilde "git başımdan"dedi.
-"bileğin nasıl ? "
-"sanane hem düşürüp hem sorman mantıksız değilmi ?" Dedi bende tartışma çıkmasın diye nehiri alıp bahçeye çıktım.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Nehirden ;
Aradan tam iki hafta geçti
Su ile çağrı'nın samimi dostluklarına özensemde öyle bi arkadaş edinememiştim.Bazen beni satıp başbaşa dolaşmaları aklıma fesat şeyler getirsede bunları su ya söylemedim.
Sarışın çocuğun adının ata olduğunu öğrendim, telefonumla yakalandığımda suçumuda üstlenmişti bu kadar fedakarlığı kimse yapmazdı.

Su'dan ;
Çağrıyla baya samimi olmuş olsakta aklımda başka düşüncelerde vardı. Daha bir hafta geçtikten sonra bana kafede buluşmayı teklif etmişti,bende kabul etmiştim. Ona aşık olup olmadığımı bilmiyorum ama ona kesinlikle değer veriyordum. Nehiri fazla boşladığım için bana kızgın olsada içten içe oda bişeyler olduğunu düşünüyordu.
- "ben yine çok konuştum çağrı sen konuş şimdi de :)
-sen çok konuş ben dinlerim
-peki
-utandın mı sen ?
-yoo (kızarmıştım)

Çağrıdan ;
Kafede heycanını saklamaya çalışan "melek " gibi bir kız vardı.yalan olmasın ama ondan fazlasıyla hoşlanmıştım.Bugün yine prenses gibiydi.❤

Ata'dan;
Nehir ne kadar yere düşmesinde payımın az olduğunu düşünse de yanlış düşünüyor. Bende bu yüzden suçunu üstlendim. Çağrı kardeşimle su'yu ben çift olarak görsemde onlar bunu inkar ediyor, biz sadece arkadaşız ayakları. Nehirle ne kadar yıldızlarımız barısmasada en azından birbirimizle konuşuyoruz . O kızda bilmediğim bazı şeyler var güzel ve ilginç olan.

EsmerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin