Okuldan nefret ediyorum. Ciddiyim. Boktan hocalardan da. Sadece biran önce hayallerime kavuşmak için bu boktan bir yerde sürünüyorum. Sadece konservatuar dersim için geliyordum. Diğer derslerin CANI CEHENNEME.! Bir an önce zil çalsada kurtulsam.
"Hey Linda.!"
"Efendim Maria?"
"Yeni gelen çocuğu gördünmü!"
"Banane." dedim ve önüme döndüm. Hoca dersi anlatıp dışarı çıktı. Sıramdan hızlı bir şekilde kalktım ve dışarı çıktım. Önüme çıkan kişiye çok fena toslamıştım. Kafam!
"Önüne bak bundan sonra!" diye bağırdım ve arkama bakmadan yürümeye başladım. Koridorda Selena ile karşılaşmıştık. Bir iki dakika sohbet ettik. Konumuz ilerideki hayallerimiz ile ilgiliydi. O oyuncu olmak istiyor ben ise şarkıcı. Aslında oyunculuk kötü bir şey değil ama bazı gereksiz sahneler oldumu kötüden de öte mide bulandırıcı.
"Eminim ileride çok başarılı bir müzisyen olacaksın Linda. Sesin harika.!"doye cıvaldadı ve koluma girip beni kantine sürükledi. Onun bu haline kıkırdamadan edemedim.
Deli kız.
× × × × ×
Kantine girdiğimiz zaman tabii ki herkez bize bakmadı. Biz popüler değildik. Eziğin tekiydik."Aaa şunada bakın ezikler burada millet!!!" diye bağırdı Selly ve kahkaha attı. Popüler sürtük.
"Aaa şuna bakın Selly sürtüğümüzde buradaymış. Geçenlerde sesin çatallı çıkıyordu bebeğim kimin miniğini ağzına aldın bu sefer?" dedi Selena ve yerimize gectik. Herkez kahkaha attı. O sürtüğe gününü göstermişti.
"İşte benim kızım." dedim ve güldüm.
Selly'nin suratı kıpkırmızı oldu. Utançtan değil sinirden. Herkez onun nasıl bir orospu olduğunu biliyor. Selly böle konulardan utanmaz aksine keyif alır.
Masamıza doğru ilerlerken birinin bana baktığını hissettim. Arkama baktığımda şok geçirdim. Bu dün beni kurtaran adamdı.!
"Nasıl çok yakışıklı dimi?" dedi Selena.
"B-bu o mu? Yeni gelen çocukmu?""Hıhım aynen öle bebeğim."
¤¤ ¤¤ ¤¤ ¤¤Herkeze merhaba!
2. Bölüm ile karşınızdayım. Hikayenin ana konusu şöyle.
Linda ünlü bir şarkıcı olmak ve dünyaya kendini tanıtmak isteyen 19 yaşında bir kız. Harry onun kurtarıcısı 21 yaşında ve eski gittiği üniversiteden ayrılıp Linda'nın okuluna başvuruyor. Ama tabi okuldaki dün kurtardığı kızın bu okulda olduğunu bilmiyor. Her şey şanstan ibaret. Harry'ninde bir grubu var ve hayali kendilerini dünya'ya tanıtmak.Bu arada Linda'nın arkadaşı Selena. Gomez olanından değil. Sadece ismi Selena. O bir oyuncu olmak istiyor. Linda üniversite okuyor. Türkiye'de büyümüş bir kız. Hayallerine Londra'da kavuşmak istiyor.Çok mu açtım hikayenin konusunu ;D Her neyse. Bu bölümü beğendiyseniz oy vermeyi unutmayın. Hikaye ile ilgili fikirlerinizi benimle paylaşın lütfen..
All The Love x. :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Green Eyes
FanfictionOnun yeşil gözlerinde boğulmuştum. Her bana bakışında,bana dokunuşunda nefesimi kesiyordu... Onu istiyordum..