#Parti,Hoşlantı?

25 2 0
                                    


Şarkı ile dinlerseniz sevinirim. İyi okumalar.

Bu şarkı benden Harry'e gelsin kdksdjkas .Umarım Kendall malıyla bir daha yatlarda görülmez.Bir kaç gün sonrada. Eğer görülürse ve mutluysa,bende mutluyum.  

× × × × ×


''Hey orada mısın? Lindaaaaaaaa.!!''

Selena bağırınca ancak kendime gelebilmiştim. Şuan şoktaydım.

''Ne var. Sağır değilim.'' dedim ve masama oturdum. Onun olduğu yere bakmamak için kendimi zor tutuyordum. O çok büyük gösteriyordu. Burada ne işi vardı? En az 28 gösteriyordu. Ciddiyim. Çok olgun duruyordu. Acaba kaç yaşında? Kaçıncı sınıf?

''Ama aşıksın belli'' dedi Selena ve güldü. Ne.?

''Ne.?'' dedim şaşkın bir şekilde ve tabağımdaki Üzüm'ü ona fırlattığımda ağzını açtı ve yakaladı.

''Çoçuğu görünce beni unuttun, yalan değil.'' dedi ve güldü. Tamam biraz dalmış olabilirim. Ama ben aşık olmam. Yani olamam.

''Ben aşık olmam Sel.'' dedim ve sıkıntıyla nefesimi verdim.

''Hey.! Bir bakire gibi konuştun.'' dedi ve güldü. Ona ciddi bir şekilde baktım,gözleri şaşkınlıkla açıldı.

''Aqh,yoksa sen ba-'' Susmasının nedeni,yanımızda duran kıvırcık saçlı çocuk oldu. Ne zaman geldi bu buraya?

''Selam kızlar.'' dedi ve şirin bir şekilde gülümseyip yanımızda duran boş tabureyi çekip oturdu.

''Selam.'' dedi Sel. Resmen çocuğun dibine düşücekti,öle bir bakıyorduki çocuğa gel beni yer gibi.Öksürüğüm Selena'nın  dikkatini çekebilmişti.

''Merhaba'' dedim bende gülümseyerek.

''Agh. seni hatırladım, dün gece seni evine bırakmıştım.'' dedi ve gülümsedi.

''Evet'' diye sessiz bir şekilde fısıldadım. Sel'in şaşkın bakışlarını üzerimde hissettim.

''Siz tanı-?''

''Evet,tanışıyoruz'' dedim sakin bir şekilde. Selena içtiği meyve suyunu zar zor yutabilmişti.

Ağzını oynatarak 'Bana neden sölemedin.' dedi.

'Unuttum' dedim bende aynı şekilde ağzımı oynatarak.

''Ee.. Bugünki partiye geliyor musunuz?'' diye sordu.Onun konuşmasıyla ikimizde ona döndük.

''Hayır.''

''Evet.'' dedi Selena hemen,ikimizde aynı aynda sölemiştik. Ben itiraz etmiştim ama o dünden razıydı.

''Onu tanımıyoruz bile nasıl bu kadar çabuk kabul edebilirsin Selena?'' dedim.

''Tanımadığın adamın arabasına bindin ama dün gece.'' dedi Harry ve kaşlarını çatarak bana baktı.

''Mecburdum.!'' diye bağırdım. Daha fazla burda durmak istemiyordum.  Sandalye'den kalktım ve çantamı alıp kantinden çıktım. Sağ'a döndüm ve merdivenler'den inmeye başladım. Çalan telefonumu umursamadan okulun çıkışına ilerledim. Tam kapıdan çıkacakken kolumu bir el sıktı ve dışarıya çıkmamı engelledi. Bunun o dünki çocuk olduğunu tahmin etmiştim ama kim sizce? Selly sürtüğü'ydü.

''Nereye böle tatlım.?'' dedi ve bir orospu gibi kahkaha attı. Zaten öyleydi.

''Sanane.'' dedim ve kolumu kurtarmaya çalıştım ama tırnaklarını batırınca bu sefer canımı acıtmıştı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 22, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Green EyesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin