Yorgunum bugün nedeni belirsiz bir şekilde yatağa bağlıyım herkesten herşeyden nefret ediyorum annem olucak o kadın bizi terk etti babam perişan bir sekilde işe gidip geliyor ama düzelicek herşey biliyorum, o olmasada olur bu yaşıma kadar omu vardı sanki yanımda evet evet berfinden bahsediyorum benimle en tutkulu en saf şekilde sevişip en acımasız ve tarifsiz sekilde terk eden kadın hepsi bir hevesmiş benim sadece bedenime vurulmuş ah bunları düşündükçe mahvoluyorum neden yaptı bunu bana neden 2 gün kendine bağlayıp gitti sizcede aklım kalbime meydan okuyup bunları unuttururmu bana? unutturucak başka yolu yok!. Kardesim teyzemde kalıyor bense babama hizmet edip okuluma gidip geliyorum hoş okulu geçiceğim yok ama babamın isteği iste. Sabah artık beni kaldırıcak bir annem yok 8de kalktım hazırlandım yine standart bir sekilde kendimi kamufule edip yola koyuldum okula vardığımda kimsenin olmaması beni şaşırttı kapıda birilerinin gelmesini beklerken bir amca bugün okulun olmadığını söyledi, tabi ya hoca söylemisti nasıl unuturumm.. eve gitmek istemiyordum nereye gitsem diye düsünürken beni yıllardır bırakmayan dilara aradı..
-efendim
-bugün okul yok bize gel
-tamam geliyorum.
dedim ve kapattım susun kendimi ifşa etmicem tabiki okulun olmadığını biliyorum.Dilaraların evine geldim kapıda iceri girmeden bana bir misafir oldugunu söyledi umursamadım iceri girdim oturdum bir sigara yaktım kafamı cevirip dilaraya tam birsey söyliyecekken onu gördüm hayır bu bir rüya olmalı dedim ve bagırdım "senin ne isin var burda fahise" dilara yanıma gelip beni sakinlestirmeye calıstı ama kendime hakim olamıyordum elim ayağım titriyordu onu gördügün an duygularıma hakim olamıyordum bir yandan kin, nefret bir yandan'da özlem hissediyordum napıcagımı bilemedim ve cantamı alıp evden bir hısımla cıktım pesimden geliyordu gelme diye kendimi yırtarak kosmaya basladım oda benimle kostu dayanamadım cömeldim biryere hıçkırarak ağlamaya başladım eğildi önümde benimle birlikte ağladı istemiyordum ağlamasını dayanamıyordum gözyaşlarına noldu o nefret noldu o kin herseyi unuttum bagırdım
- "Ağlama allah kahretsin sen ağlama canım acıyo beni terkettiginde bile bu kadar canım acımamıstı ağlama beni daha fazla mahvetme"
- Sensiz olmuyor sensiz yapamıyorum ben sana bağlı nefes alabiliyorum 1 hafta neler çektim bir bilsen beni anlayamazsın nefes alamıyorum sensiz beni nefessiz bırakma beni sensiz bırakmaaa....
Anlamıyoruldum cidden beni neden terketmisti bana neden acı cekicegim cümleler söylemisti ayağa kalktım bırak pesimi diye bağırarak eve dogru kostum hala geliyordu eve vardım eve girmek istedigini söyledi izin veremezdim eve girip kapıyı kitledim ve CEM ADRİAN'ın yağmur şarkısını son ses acıp bağıra bağıra ağlamaya başladım bu acı cok baska saatlerce bu sekilde aglayıp uyudum bir iki saat kalktım babam arayıp bugün mesaiye kalıcagını söyledi camı kapatmaya ayaga kalkltım ve berfinin ağacın yanında sigara ictigini gördüm şok oldum hala bekliyor napıcagımı bilmiyordum beni camda görünce bir hevesli ayağa kalkısı vardiki anlatılmaz dayanamadım gel diye isaret yaptım ama hicbirsey degismicek diye kendimi bastırıyordum kapıyı actım iceri girdi kapıyı kapatmamla bana sarılması bir oldu hayatım boyunca bu kadar huzur veren bir olay olmamıstı ilk karsılasmamızda bile bu kadar kendimden gecmemiştim ağladık, ağladık ve ağladık baska birsey yapamıyorduk birbirimize olan aşkımız gözlerimizden boşalıyordu resmen peki ya kırılan bir kalp? düzelicekmi sizce, o bakışı o gözleri o sarılısı düzeltirmi dersiniz parçalanmış bir kalbi.