Tokk...tok..
"masok..."kte c.hyoyeon.
"Ermm...cikgu..sye nk masok pertandingan menyanyi.."kte chorong kpd c.hyoyeon.
"Klau nk nyanyi mesti ade lebih drpd 4 org.."ket c.hyoyeon.
"Sye dh ade 6 ahli termasok sye..."kte chorong.
"Okayy...esok sye nk awq ajk ahli awq gi bilik muzik esok..sbb nk buad audition..ara?"kte c.hyoyeon.
"Nae.."jwb chorong dgn gembira.
"Chakamman...sye lupe tanye awq..nme grup ape...?kte c.hyoyeon
"Nme kumpulan kami ialah apinkChorong kluar mencari Ahli apink.chorong berlari kearah gate sklh....
"Mcm mane ok x?"kte eunji.
"Esok kite gi bilik muzik sbb c.hyoyeon panggil nk buad audition..jgn lupe esok kite jumpe kat sini.."kte chorong.
"Nae"kte apink.
"Dah lah aq nk blik dlu annyeong..."kte chorong sambil berjln kearah motornyer.dye menghidupkan enjin..dan balik ke rumah.S
K
I
PMalam
Chorong mengambil telefon dan berwhatsapp dgn eunji.
Cho:annyeong.
Eun:annyeong.
Cho:wehy aq nk jumpe ko kt sungai han bleh.?
Eun:bleh jer...bile nk gi??
Cho:skrg pon bleh.
Eun:aq amik ko.....jap lagy aq sampai.Tamat perbualan....chorong pergi bersiap dgn berbaju baju t-shirt wane hitam dgn seluar pendek.
"Eunji-ah..."lmbai chorong kpd eunji.eunji pon berlari kearah chorong.
"Jom kite pergi.."pelawa eunji.Sampai di sungai han.
"Kenape ko nk jumpe aq.."kte eunji.
"Aq nk bincang pasal esoklah...esok nk pakai ape???"tanye chorong...
"Baju yg sesuai dgn lagu..."kte eunji.
"Baju ape yg sesuai dgn lagu mr.chu .."kte chorong.
"Ermmm....haa...kite baju dress paras lutut...wane pink berbunga..."kte eunji.
"Ouke...dh la aq nk balik annyeong..."lmbai chorong dekat eunji.Semasa nk balik rumah dye....dye ternampak ex-namchin...chorong hanye buad x kenal dye.
Chorong ditarik seseorg"Woii...lepaskan aqlah"jerit chorong yg ingin melepaskan dri..
"Chagi x kenal oppa x....."kte xxx sambil memeluk dri belakang dengan kuat...
"Aq x kenal kau pon..."kte chorong sambil menangis
"I'm your ex-namchin..g-dragon"Kte g-dragon.chorong terkejut.chorong pukul dada sambil meminta tolong...Semasa chorong dipeluk dri belakang.Jhope dan suga ternampak chorong dipeluk oleh namja.
Jhope dan suga dengar chorong meminta tolong.
Jhope dan suga pergi kearah chorong."Woiii....ko lepas dye..."kte jhope.
"Hyung...suga nk panggil member kite ngan member chorong."kte suga.
"Nae.."kte jhope.
"Ko sape....nk chagi aq"kte g-dragon.
"Aq namchin baru dye...knp"kte jhope dgn selambe.gd melepaskan chorong.Member jhope ngan chorong dh sampai.member chorong amik chorong.tetapi dihalang oleh gd.
"Klau korang nk kat chorong.salah seorang drpd korang kene lawan aq."kte gd.
"Fine..aq lwn ko"kte jhope.ahli apink dn bts terkejut akan kelakuan jhope.S
K
I
P"Arghh...aduh...aq dh menang...bgi chorong dkt"kte jhope sambil pegang perut.
"ko menyesal nanti."menghilang gdApink dan bts berlari kearah chorong.
"Chorong..gwaenchana.."kte bomi.
"Aq okey jer..."kte chorong.chorong pengsan.
"Chorong!!!??.."Bersambung
#mian..klau melalut...
YOU ARE READING
HeSeOk ItU nAmChIn AkU???
Fanfictionhai sume arinie nk buad sbb nk releasekan tesion. "be my cutie girl......"hoseok.. "urmm.....yes....saranghae(peluk hoseok)...