EV PLANLARI

23 1 0
                                    

Bugünlük sadece dışarı çıkacağımız için malzemeleri hazırladık herkes gelecekti. Malzemeler pek yeterli değildi kardeşimi Ardayı ve Sıla'yı silahlandıramamıştık. Tunahan'ın elinde bir katana çocuk söylediğim gibi zengin ve anime izleyen biri bu yüzden babasından istemişti bir aralar. Babası da tabii ki almış bende bir balta ve Zeynep'te de bir çekiç vardı. Artık çıkma zamanımızı beklemek kalıyordu. Sabahın 7'sinde uyanıp yola koyulduk. Ne tesadüftür ki karşımıza bir kaç zombi çıktı öldürmesi nedense çok basitti sadece üstünüze atlarken yana kaçıp yerdeyken kafasına bir kez vurmanız yeterli ama bir zombi vardı gerçekten öldürmesi zordu,neyse hallettik bir şekilde güvenlik şirketine girdiğimizde her yer boştu ve hiç bir şey bulamadık,ama silahçıda biraz silah bulabilmiştik mermi ve susturucuları poşetlere doldururken arkamızdan bir ses duyduk ellerinizi kaldırın diye yüksek sesle. Bizde mecburen ellerimizi kaldırdık. Arkamızdaki kişiyle anlaşmaya çalışıyorduk ve anlaşmayı nasıl olduysa da başardık ismi Deniz'miş silah dükkanın babasının olduğunu söyledi ailesi onu bırakıp buradan kaçmış. Deniz'e biraz acımıştım neyse her şeyi hazırladık dışarı çıktığımızda kafası şişmiş vücudunda tomurcuklar vardı sanki her an patlayacaklarmış gibi duruyordu. Arda elindeki bıçakla üstüne doğru koşarken bizde dur falan diyorduk ama bizi takmadı ve korktuğum başıma geldi zombi çok fazla bir ses ile patladı gerizekalı Arda ölmüştü ama sanki daha iyi olmuştu ne bileyim ama kızlar ağlıyordu falan umrumda bile değildi Alper desen en yakın arkadaşı olduğu için derbeder olmuştu neyse arabaya binip eve gittik.

Eve geldiğimizde etrafta hiç zombi yoktu bundan dolayı mutluydum zombiyle dövüşmek gerçekten çok zor değildi ama yorulmuştum. Neyse dinleniyorduk kızlar yemekleri hazırlıyordu ama hala üzüntüleri geçmemişti niye takıyorlar ki kafaya ölenle ölünmez diye bir söz vardır bunlar onu bilmiyor galiba.

Birden Kafama dank etti. Yemekler. Yemekler çok önemliydi yemekleri stoklamak için enerji ve buzdolabı gerekiyordu zaten bu ev kendi enerjisini üretiyordu yapmamız gereken çok iş vardı Tunahan çok zeki olduğundan dolayı o bir enerji kaynağını takmaya yardım edecektir herhalde çoğunu o yapacak yani çok uzun bir işti ama yaşamak için bunlar gerekliydi.

Planımı herkese anlattım gerçekten herkes zor olacağını bildiği halde umutluydu belkide yapamayıp ölebilirdik bile. Aklıma bir fikir geldi fazla oyun oynayan biri olarak evimizi bir baseye çevirmeliydik belki sadece hayal olabilirdi ama bunu yapmalıydık. Yarın yeni bir gündü ve gerçekten çok yorulacağız büyük ihtimalle,ama bu zorunluydu eğer yaşamak istiyorsak bunu yapmalıydık...





Z VİRÜSÜ:İNSANLIĞIN SONUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin