-Haide mama...mai lasa-ma inca putin.
-Acum Tania !
- Oh bine .Acum ceva timp ne-am mutat in Londra deoarece parintii mei s-au despartit si mama a decis sa ne stabilim aici.
Cred ca va intrebati cine sunt...numele meu este Tania Gomez , am 15 ani si ..da. astazi este prima zi de liceu. Cred ca voi ati avut emotii..dar pe mine nu ma prea afecteaza asta. Sunt curioasa sa vad ce colegi o sa am..Mereu am avut impresia ca prima zii de liceu este de fapt "o prezentare de moda" avand in vedere ca fetele nu stiu cum sa fie mai ingroape in machiaj si haine .
Ma duc la baie si imi fac rutina de dimineata , apoi ma duc direct spre dresing alegandu-mi o pereche de blugi (mai mult colanti ) si o camasa alba cu dantela.Imi fac un coc in varful capului si imi dau cu putin rimel apoi putin gloss pe buze , dupa care ma incalt cu niste tenesi negrii.
Ies din casa si vad ca mama ma asteapta in masina clacsonând din toate puterile sa vin mai repede ... am urcat in masina , mama pornind masina in goana spre liceu. Am ajuns in 10 minute deoarece liceul la care invatam era aproape.Intru in clasa desigur si mama intra.. si ma asez in a 3-a banca de la perete.
Reusesc sa vad cu coada ochiului multimea de colegi care mai de care cu genti si ghiozdane eu nu mi.am luat nimic la mine.
Pot vedea cum se uitau si ei la mine analizandu-ma in de aproape.Intr-un final in clasa intra o doamna mai grasuta cu ochelari asezandu-se la catedra apoi vorbindu-ne : Copii , eu sunt diriginta voastra si ma numesc Valentina , sper sa ne intelegem bine si sa nu avem probleme.
In timp ce ea vorbea un ras ragusit se auzise din spatele clasei, iar eu fiind prima care m.am intors cu fata spre el facandu-l sa se uite la mine .Era inalt cu un par drept si destul de ciufulit care ii statea intr-o parte , iar ochii caprui si tenul palid se armoniza perfect cu culoarea buzelor lui rozalii si carnoase.
Practic stateam intoarsa si ma holbam la el cand de odata...nenorocitul de clopotel suna. Tresar si ii vad pe toti ca se ridica indreptandu-se spre iesire.In drum spre casa in mintea mea se derula imaginea cu privirea lui patrunzatoare pana la os ce imi dadea fiori pana si mie.
Cand am ajuns am iesit din masina cat de repede am putut si am urcat sus in camera mea gandindu-ma inca la el . Noaptea veni si stand in pat adormise-m cu telefonul la piept .
In visul meu apărând o umbra ce venea spre mine dar eu nu puteam sa ma clintesc din acel loc. Totul era alb si simteam cum acea umbra ma atinge pe fata ,tresărind usor . Nu vreiam sa imi deschid ochii pentru ca aveam sa pierd acea atingere tandra scufundandu-ma mai adanc in vis.Hei ! Este prima mea carte...si ca la inceput am emotii sa stiu ce impact va avea asupra cititorului . Sper sa va placa .! ♥♥
CITEȘTI
Liceul
Romance"Tania trezeste-te , trebuie sa te pregatesti pentru scoala! " Acestea fiind cele mai stresante cuvinte cu care ma trezesc in fiecare dimineata..