Invitatia

40 3 2
                                    

M-am ridicat din pat indreptandu-ma spre baie , m-am bagat la dus lasand picaturile grele ale apei calde sa imi inveleasca corpul.
Intrând în cameră mi-am ales hainele îmbrăcându-ma cu o fusta neagra si o camasa alba suflecata pana la cot. Imi prind parul la spate intr-o coada de cal stufoasa si de asemenea imi dau cu putin rimel . Ma incalt cu aceiasi tenesi negri imi iau geanta si telefonul in mana apoi cobor la masina.

Intru in liceu apoi urc scarile la etajul doi (multe scari..)  apoi intru  in clasa plina cu adolescenți care faceau cunostinta cu totii.
Dupa ce imi las geanta ma duc catre un grup de 3 fete facand cunostinta cu ele.
-Buna, eu sunt Tania
-Hei Tania , noi suntem Delia , Adelina si Ana
-Incantata de cunostinta.

Stau cu ele pana pe usa intra o profesoara inalta, bruneta cu trasaturi bine definite .
Ne asezam in banca eu stand cu Delia , ea fiind cea cu care vorbisem cel mai mult.
Uitandu-ma in spatele clasei, el  lipsea.
Profesoara facand cunostinta cu noi ..dar eu nu prea eram atenta fiind  in lumea mea nu stiu cum sa terminat asa repede ora dar de odata se suna. Eu ducandu-ma la baie sa imi verific parul. Cand ies pe usa cineva se izbise in mine facandu-ma sa ma dezechilibrez si sa cad in fund. Oh Doamne..mai rau nu se putea.
Acel cineva era chiar el se uita la mine si nu stia ce sa faca intr-un final mi-a intins mana sa ma ridic.
M-am ridicat si apoi am facut schimb de priviri , zambise iar eu simteam cum mi se infierbanta obrazul rosind.

- Scuze nu te-am vazut nici eu pe tine dimineata la ora  eu sunt Criss . Nu cred ca am avut ocazia sa ne cunoastem.

-Eu ssunt Tania ma balbai eu venindu-mi sa fug de acolo sa nu ma fac si mai mult de ras.

- Incantat de cunostinta Tania , ne mai vedem ma mangaie pe umar apoi pleaca

Criss, el era cel  din spatele clasei .

Scutur din cap apoi intru in clasa. Orele de curs se derulase destul de bine . Delia era o fire blanda . Ea era frumoasa avand un par castaniu deschis , ochii caprui iar tenul ei era fin si putin palid , ceea ce o facea sa arate bine.

-Dupa ore mergem la un film ? O întreb eu

-Desigur raspunse ea repede

Sosise si vremea sa plecam . Ne-am luat gentile si iesind pe usa o voce cunoscuta ma striga .

-Tania stai.
Ma intorsesem si il vazusem pe Criss cum incerca sa se strecoare printre multimea de colegi ajungand la mine.

-Ce sa intamplat Criss ? Întreb eu cu capul in pamant sa nu observe ca eram rosie la față.

-Vrei sa iesim undeva astazi?

Imi doream foarte mult sa ies cu el dar deja ieseam cu Delia. Asa ca...

-Oh...Criss imi pare rau dar nu pot . Puteam sa vad pe fata lui o urma de regret dar nu stiam daca e de la refuzul meu sau ca ne auzise toata clasa.

-Ok poate alta data Tania zambise cu un colt de-al gurii si apoi plecase.

Hmm...a fost cam ciudat cum ma invitat sa iesim asa dintr-o data.
M.am intors la Delia care ma astepta la iesirea din liceu.
Pe drum ii povestisem tocmai ce sa intamplat.

-Ai facut ce ?! Tipa ea cu o voce putin pitigaiata, iar eu ramasesem uimita .

-L-am refuzat pur si simplu deoarece vreau sa merg cu tine.

-Of ,Doamne probabil esti nebuna daca l.ai refuzat pe cel mai controversat baiat din intreg liceul. Fac ochii mari la spusele ei dar totodată sa nu ma vada ea.

-Cel mai ce ?

-Tania. El e cel mai adorat baiat din tot liceul. Este cel mai dorit de toate fetele nu stiu cum de l-ai refuzat. Te-ai uitat la el macar cum arata ?

-Ăă da chicotesc eu rusinadu-ma . M-am ciocnit de el cand am iesit de la baie...sa fiu serioasa e tare solid pentru un pusti de 15-16 ani. Ma ajutat sa ma ridic de jos apoi am facut cunostinta.

-15-16 ani? Intreaba uimita.
Tania el are 17 ani. Este in clasa a IX-a pentru ca a ramas la anumite materii.

Ma uit uimita la ea de parca as fi fost un copil si mama mi-a zis ca ea e mos craciun.
Brusc in mintea mea apar felicitari ca nu am acceptat sa ies cu el. Dar si dezamăgire deoarece o scanteie sa aprins.

Intru in casa si observ ca e ora 23:00 Oh cand a trecut asa repede si ziua asta ?  Ma bag in pat cu gandul la ziua aceasta.

Sper sa va placa dragilor. L-am facut cat de lung am putut . Kisses :* ♥♡♡♥♥♡

LiceulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum