De dimineață, Moris ne trezește în jurul orei șapte jumătate pentru a lua micul dejun înainte ca toți elevii să părăsească tabăra. Oboseala e cruntă pentru toți și dacă Moris nu ar urla în difuzoare să ne mișcăm mai repede, aș profita de ocazie ca să dorm mai departe în cort, mai ales pentru că eu abia am pupat trei ore de somn azi-noapte.
La scurt timp după ce s-a trezit, Molly mă ia din start la rost.
— Unde ai fost toată seara trecută?
Suspicioasă și însetată pentru un răspuns, unul real, se așază strategic în fața mea. Din partea mea, oricât de mult aș vrea să-i povestesc, nu cred că pot.
— Am fost la cabană să fac un duș.
Molly izbucnește în râs.
— Și Harry Styles nu a fost de găsit. Toată seara. Ariss, ai ceva să-mi spui?
— Ce? Ce treabă are Harry cu asta? Nu am fost cu el, am fost pur și simplu să fac un...
— Ariss... Te-am căutat la cabană, în primul rând, și în al doilea rând, nu dormeam când v-ați întors. I-am auzit gura înainte să intri în cort și atunci mi-am dat seama. Faptul că te-am întrebat acum a fost doar un micuț test; pe care l-ai picat.
Își arcuiește sprâncenele, apoi devine brusc intrigată de un alt amănunt.
— Îl placi? Ariss, nu pot să cred că repetăm istoria de anul trecut! Tu chiar...
— Molly, ia-o mai ușor. Doamne, nu îl plac, abia îl agreez! Toată treaba de aseară a fost că nu aveam chef să ajutăm aici și pur și simplu am fugit împreună. Nici măcar nu am vorbit unul cu altul cât am stat în pădure, doar ne-am relaxat și am tăcut. Nu-mi place de Harry Styles! mă strâmb dezgustată de simplul gând că Molly mă crede în stare de așa ceva.
Prietena mea cea mai bună mă analizează neîncrezătoare. Pufnesc, nevenindu-mi să cred.
Știam eu că nu era o idee bună să ascult de Harry și să merg cu el prin pădure când era clar că una dintre prietenele mele ne va observa absența, dar m-am lăsat dusă de val și am dat-o în bară.
— Da, bine, oricum, cred că are ochi pentru altcineva.
Ridic din umeri și ies din cort. După ce se trezesc și restul persoanelor din cort, mergem către cantină, unde mesele sunt de data asta înăuntru.
Ne așezăm la masa noastră obișnuită, reunite și cu restul echipei noastre care au făcut parte din alte grupuri aseară.
— Elliot pare epuziat, Melissa ne atrage atenția spre băiatul cârlionțat care stă la masa juraților, împreună cu restul persoanelor „importante".
CITEȘTI
1 | Tabăra Hollis: Decepția ✓
FanfikceVOLUMUL 1 (COMPLET) În care Ariss Collins merge într-o tabără de vară împreună cu echipa de majorete a școlii și descoperă că nu doar pampoanele și fustițele scurte aduc fericirea. Trailer: @VikyBateman Copertă: @LouisaAston ©2015-2017 Carolina Wint...