Uçak

15 1 0
                                    

Allahım evet şu an uçaktayız. Yok canım ne yükseklik korkusu. İlk defa uçağa binmenin verdiği korkuyla 2 dakkaya kalmadan uyuyakaldım. Uyandığımda pilot konuşuyodu.

"Hava şartları nedeni ile trüblansa girmiş bulunmaktayız. Lütfen sakin kalınız ve kemerlerinizi bağlayınız."

Pilotun konuşmasından sonra bi çığlık atmışımki benim kulak zarlarım bile patladı.

Arkamızda oturan erkek grubu çığlıma karşılık olarak.

"Kızım bi sus. O ne sestir ya? Hiç trüblansa girmedinmi?"

O sırada öyle bi hışımla arkaya döndümki ayağa kalkmamla oturmam bir oldu.

Lan bu benim bir sene boyunca kestiğim taş çocuk.

Şimdi çocuğa bi kekoluk yapıyım da görsün mal.

"Sanane be. Sılık. Milletin derdi seni mi gerdi?"

Söyledimden sonra çocuk bana pis pis bakmaya başladı

"Güzel olduğun kadar çirkefsinde"

Bana mı dedi o? Bana? Çirkef? Bana çirkef dedi? Dedi bana çirkef? Çirkef dedi bana?

Döverim lan ben bunu.

" Çirkef  ben çirkef efenim duyamamdım. Kim? "

"Kardeshian"

Allahım bu espri miydi? Ben ne yaptım bunu görecek? Neden ben? WHY?

Uçaktan mı atlasam acaba? Neyse Bade, tatili düşün bade. Kızları düşün Bade, bu çocuğu öldürdükten sonra hapiste kaç yıl yatıcağını düşün Bade. Sakin ol Bade.

"Espri miydi bu? Ha? Kim Kardeshian'ın götünde kaybolursun da yolunu bulamazsın inşallah!"

Veee uçak iniyo.

*******

İzmir hava alanında indik. Eee alaçatı'ya burdan nasıl gitçez?

Herhalde taxiye biner 10 dakikaya otelde oluruz.

"Pişt nerden taxi çağırcaz?"

Ulya telefonunu kurcalıyordu ve bir anda bağırarak

"Alçatı ya iki saatlik yol var burdan lan. Burdan alaçatıya taxiyle gidemeyiz anan mı güzel?"

"Peri uçak biletlerini sen aldın alaçatıya gidicektik hani?"

Offf çok sinirliyim. Tatilin ilk gününde aksiyon yaşıoz muhterika (muhteşem+harika) bi gün. Uçakta trüblansa girdik yetmedi, bir senelik platonik denebilecek kadar sevdiğim çocukla aynı uçağa bindik bide kavga ettik. Şimdide yanlış yere gelmişiz ne kadarda süper yhaaa.

Artık Perinin açıklama yapması lazım.

"Peri bişi demicekmisin? Işınlancaz şimdi sıkıntı yok 10 dakkikaya oteldeyiz sonrada denize gideriz falan. Bişi demicek misin?"

Offf çok yorgunum zaten otele gidip bir saat uyuyup sonrada denizde taş çocukları kesip güneşlenmek istiyorum. Peri naptın yaaa. Nasıl gitcez zaten hava kararmak üzereee.

"Yaaa çok özür dilerim ben izmirle alaçatı arasında bu kadar yol olduğunu bilmiyodum."

Süper yaa gece hava alanında kalır sabaha da bilmediğimiz birinin evinde elimiz kolumuz bağlı sikilmeye ramak kalmış halde bekleriz.

Aklımda her türlü kötü hikayeyi kurdum. Rahatla biraz en kötüsü taxiye bineriz otele gideriz ama 700 lirayıda gözden çıkarırız.

Sonunda Ulya mantıklı bişey söyledi.

"Bi taxiye binip ana yola çıkalım sonrada otostop çekelim"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 25, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SANA GÜVENEBİLİR MİYİM?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin