*Lyl'os P.O.V.*
- Tai kur tu šiandien eisi?- paklausė mano geriausia draugė Gaby.
- Nu koks skirtumas,- suzyziau jai į ragelį. Ji nežino apie mano susirašinėjimą su Niall. Aš tikiuosi jis nebus koks senukas ar pedofilas? - Klausyk, jau turiu eiti iki,- pasakiau jai, ir padėjau ragelį. Pamačiau, kad jau puse dvyliktos. Todėl išėjusi iš namų patraukiau kavinės link. Man baisu! Baisu, kad gal jis net neateis?Po pusvalandžio jau buvau prie kavinukės. Pamačiau kelis žurnalis, kas mane tikrai sutrigdė. Įėjau į kavinę ir vienintelis vaikinas kuris mano dėmesį patraukė, buvo blondinas, nusisukes nuo manęs. Manau tai jis, nes jis žinutėse rašė, kad jis blondinas. Lėtai priėjau prie jo ir jis pakėlė į mane akis. O Dieve! Juk tai Niall Horan!
- Atleiskit, sumaišiau jus su kai kuo kitu,- pasakiau ir nusisukau. Jau norėjau eiti, bet sustingau vietoi kai jis prabilo.
- Sveika Lyla,- pasakė jis ir aš atsisukau į jį.
- Aš sapnuoju ane?- lėtai paklausiau.
- Ne mažute, nesapnuoji,- jis nusijuokė ir atsistojo.
- Bet... Bet tu sakei, kad..kad,- mikčiojau.
- Kad aš ne Niall Horan?- paklausė jis ir atsistojo prieš manę.
- Tu man pamelavai,- pasakiau.
- Nagi mažute, kitaip tu būtai nenorėjusi su manim bendrauti?- jis pasakė ir su nikšiu prilietė mano skruostą.
- Iš kur žinai?- paklausiau jo.
- Nežinau, tiesiog numanau,- šyptelėjo jis.
- Blogai numaniai,- šyptelėjau jam.
- Einam pasivaikšioti?- paklausė jis ir aš linktelėjau.- Negaliu patikėti, pažystu Niall Horan,- šyptelėjau, kai susikibe rankomis ėjome naktį parke.
- O aš negaliu patikėti, kad pažystu tokią tobulą merginą,- pasakė jis ir atsukias mane į save - įsisiurbė į lūpas...Na ką? Baigėsi šis sezonas. Antrą sezoną rasite mano puslapyje jis vadinsis 'Messenger Love'. Tas sezonas bus labai ilgas ;)
Manau nenuviliau su šiuo trumpu sezonu, tiesiog labai norėjau juos suvesti :)
YOU ARE READING
Sex Messenger (N.H) (Baigta)
RomanceAntras sezonas: 'Messenger Love' https://www.wattpad.com/story/53322668