Craftcon Bratislava- part 2

161 13 0
                                    

Všimla som si, že prechádza pri mne, tak som sa chytila príležitosti a išla za ním. Vytiahla som si z ruksaku obrázky, ktoré som mu nakreslila. Mal z toho strašnú radosť, ale nevedela som, čo v tej chvíli mam urobiť. Tak som si vypýtala podpis. Aj keď to bol už druhý, nikomu by som ho nedala. Rýchlo som od Herdyna odišla, aby som nevidela, ako sa pri tom tvári. Hneď, ako som od neho odišla, otvoril si ich. Usmieval sa. Keď som okolo neho prešla asi tak po pol hodine, povedal mi, že pekne kreslím. Usmiala som sa, poďakovala a išla ďalej. Počkala som do tej 15:00 mala som radosť. Hneď som si sadla do VIP zóny, a čakala. Prvú vec, ktorú sa nás spýtal bola: ,, Kto pozná Lolko? " Prihlásila som sa najviac ako som mohla. A videl ma ako sa hlásim. Zabudla som povedať, že asi vedel, že som jeho fanúšička, lebo som mala jeho tričko a aj jeho náramok . Ukazoval nám premiéru Kvík of the week. A potom sme sa ho mohli niečo spýtať. Zväčša tam boli kidi, a pýtali sa ho otázky, na ktoré všetci vieme odpoveď (tým myslím jeho fanúšikovia). A potom sme sa s ním mohli vyfotiť alebo nám mohol dať autogram. Ja som už autogram mala, takže som počkala kým všetci odídu, a potom som sa s ním vyfotila a ako správna fanúšička som ho aj objala. Jemu to nevadilo. Samozrejme, keďže má viac chlapčenských divákov ako dievčenských. A spýtala som sa ho kedy bude Just Dance Stream. A to bolo asi všetko. Nakonci sme si zatancovali a išli domov.

Herdyn ENDEDWhere stories live. Discover now