# DOĞUM GÜNÜ #

55 3 0
                                    

Dışarıdan Ani bir ses geldi. Bir şey patlamıştı galiba. Herkes birden Pencereye doğru koşturmaya başladı. Ben de merak ettim onlarla beraber dışarıya bakmaya başladım. Bir grup çocuk bir arabanın arkasından bakıyordu. Çocuklar küçüktü ,yaklaşık 8-9 yaşlarındaydılar. Bazı çocuklar ağlıyorlardı. Yanımdaki Diğer kızlar yavaş yavaş fısıldaşmaya ve pencerenin önünden dağılmaya başlamışlardı. Ben ne olduğunu anlamaya çalışırken arabanın geçtiği yerde bir top gördüm. Topun havası sönmüştü. Aynı topun havası gibi benim merakım da sönmüştü. Tekrar ayaklarımı sürüye sürüye yatağımı geri döndüm. Penceremin önü yavaş yavaş boşalmaya başlamıştı ve o sırada kapı açıldı. Içeriye Nurşiş Hanım girdi. Nuriye Hanimdi giren. Biz ona Nurşiş derdik. Bizden sorumlu olan kişiydi.

" nedir bu patırtı gürültü? Çabuk yataklarının geri dönün! "
" yarın okul yok ki Nurşiş neden bizi erkenden yatirdiniz ?"
" sus cevap verme bana . hem unuttunuz mu yarın parti var. Erken kalkmaniz lazım. "

Nurşiş'in sesini duyan öğrencilerde uyanmışlardı ve bu sefer fısıldaşmalar daha da arttı.
Yarın parti olduğunu hemencecik unutuvermiştim. Parti dediğimiz ise Burada bulunan bütün Kızların doğum günü kutlamasıydi. Her yıl aynı gün olurdu ve bütün gün dopdolu geçerdi. Bu sadece bizim yetiştirme yurduna aitti yani Alacan Kız Yetiştirme Yurdu'na. Burada kimsenin yani çoğu kişinin doğum günü belli değildi .bu nedenle her yılda bir gün doğum günü adı verilen bir parti düzenlenirdi. Bizim yurdumuz 3 katlıydı. 1 tane de bodrum katı vardı. Bizim katımız yani üçüncü kat 15 19 yaş arası çocuklarda doluyken alt katımız 13 15 yaş arası çocuklarla doluydu. Bodrum katta parti odası yani Bir bakıma da çok amaçlı salon ve yemekhane , giriş katta ise yönetici odaları ve kantin vardı. Ben ve en yakın arkadaşım Sude 17 yaşındayız ve üçüncü kattayız. Seneye buradan ayrılabiliriz ama istersek üniversiteyi bitirene kadar da burada kalabiliriz. Açıkçası beni ayrılma taraftarıyım. Sude de böyle düşünüyor Çünkü burada kurallar çok sıkı. Sadece bize küçük istisnalar gösteren Nurşiş imden başka kimse bizi umursamıyor. Arada sırada Alacan Kız Yetiştirme yurdunu sahibi Ayşe Alacan geldiği zaman bize iyi davranırlar. Diğer günler onu odasında bile bulamayız. Ben düşüncelere dalmışken ranzanın alt katından gelen bir vuruşla kendime geldim ve kafamı aşağı uzattım. Sude bana bakıp duruyordu.
" Ne oldu yine Sude "diye sordum.
" Uyuyamadım ya, gelir misin yanıma" diye bana sordu. Tabi ben de kabul ettim. O benim kardeşim gibiydi. Sude çok heyecanlandıgı Zamanda uyuyamazdı. büyük ihtimalle Yine Partiyi düşünüyordu heyecanlanmıştı. Onun kafasını dağıtmak gerekiyordu biraz .Bu amaçla farklı bir konudan bahsetmeye karar verdim.
" sude sence vampirler gerçek mi "
Iyi bir konudan vurmuştum sudeyi. Şimdi iki saat ona dusunurken uykusu gelir ve hemen uyurdu.
" Hımm Bir düşünmek lazım. Bence gercek olabilirler .Çünkü Vampirler gerçek olmuş olsaydı veya şu anda gerçekse ölümlerin nedenleri anlaşılabilirdi .dünyada bir suru esrarengiz cinayetler, ölümler oluyor ve polis Belki bizi bundan dolayı korkariz diye bizi korumak amacıyla bize söylemiyorlardır. Bence çok mantıklı. Aha bak aklıma ne geldi bence Vampirler gerçek .Çünkü Ajda Pekkan hiç yaşlanmıyor, kadın ölümsüzlüğün formülünü bulmuş gibi. Nedeni çok basit Çünkü vampir .Bence Vampirler gerçek"
Sude yine sacmalamaya başlamıştı. Bende onun saçma sapan şeylerini dinleyerek uyumustum. Sonunda sude susmustu.

Yarın Nuriye Hanım'ın tuttu zilin sesine uyanmıştık ve kalkıp etrafa bakınca zaten Çogu kişinin kalkmış hazırlanmış olduğunu gördüm. Nurşişim yine her zamanki gibi bize bugün neler yapacagimizdan bahsedecekti. Nurşiş imin herkesi susturmasini bekledim.
" bildiğiniz gibi bugün parti var. bugün kahvaltı yaptıktan sonra Ayşe Alacan gelecek . bu akşam Alacan restoranta gideceksiniz .Kahvaltıdan sonra da Ayşe Hanım gelmeden önce küçük bir parti düzenlenecek. bu kadar "
Yine her zamanki gibiydi sınıfta ugultular yüklemeye başlamıştı. bazen aradı isyan sesleri duyuyordum .yine de iyiydi plan . Elimi yüzümü yıkayıp tuvalet sırasına girdim. Ardından kısa bir düş alıp , üstüme bir tişört , altına dar paca bir pantalon geçirdim. Tekrar yatakhaneye indigimde kimsenin kalmadığını gördüm. Saçlarımi tarayıp kuruttum. Son bir kez kende aynada bakıp yemek haneye gitmek amaciyla aşağıya indim. İnerken 2. katta koridorun sonunda köşede bir konusma duydum . bir kız yanında biriyle konuşuyordu. Gizlice koseye gidip dinlemeye başladım.
" geleceğin için çok mutluyum. ... . saat 7 gibi oraya gideceğiz . hıhı... . bugün bugün . ama senin geleceğini bilmiyorlar ama orası halka açık bir yermiş gelebilirsiniz yanı... . neyse hadi gorusuruz aşkım ,optum ...
Buraya doğru gelmeye başlayınca hemen hiçbirşey olmamis gibi aşağıya inmeye devam attım. Megersem kız telefonla konuşuyordu. O kız bana tip tip baktı ama caktirmamistim neyse. Bende ona tip tip baktım . ( karşılık verdim anlayacağınız .)
Yemek haneye girdim. Az bi sıra kalmis ti. Bende tabildotuma yemek alarak sudenin yanına oturdum. Sudeyle sohbet ederek yemeği mi yedim. Sude yine vampirlerle ilgili bir şeyler anlattı. Megersem o kadar takmis ki konuya kısa bir şekilde telefonundan yurdun hızlı (!) internetin bağlanıp biraz araştırmış. Gerçek olduğuna inanmış sonunda
. beklediğimiz gibi olmamıştı hiç. Turlu turlu kanıt sunmustu onume. Eğer daha küçük bir çocuk olsaydım kesinlikle inanmistim. Yemek de böyle geçmişti. Tabi küçük bir problem dışında...

Nasıl olmus ? Yorumlarinizi bekliyorum. 3 yorum ve +3 like gelsin bana yeter yeni bölüm için :) lütfen bir dahaki bölümde neler olabilecegini benimle paylaşır misiniz ????? Sizleri seviyorum...

BİRİ SIRADAN MI DEDİ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin