2.Bölüm

85 11 0
                                    

(Medyada olan resimi exonun gittiği restorant olarak düşünün.Geride kalan kapının içerisinde yiyorlar,kapıdan girince hemen arkada tuvalet varmış gibi düşünün.)


Luhan karnını ovuşturarak odasına ilerledi.Karnı gerçekten doymuştu.Odasının kapısının önündeyken babasına''Ellerine sağlık yakışıklı!'' diye bağırmayı ihmal etmemişti.

Odasına girdiğinde direk şarjda olan telefonuna koştu.Şifresini yazdı ve 'wattpad' uygulamasına girdi.Başka kullanıcılırda dolaşırken yeni bir bildirim geldi.

Gelen bildirimle Luhan kız gibi çığlık attı.

Rock Me'ye yeni özel bölüm gelmişti!Hikayeyi güncelledi ve oyladıktan sonra okumaya başladı.

Ahh,okuduğu her paragrafa yorum yapmayı ihmal etmiyordu.

~~

Luhan sonunda fic okumayı bitirmiş ama hala okuduğu bir şeyin etkisinden çıkamamıştı.Okuduğu şeyde KyungSoo hamileydi ve Luhan hayretler içerisinde okumuştu.

Neyse.

Şuan yapması gereken bir ödevi vardı ve Luhan'ın 'Mr.Simple' olarak adlandırdığı hocası,onun dersinin ödevleri yapılmayınca insanlıktan çıkıyordu.

~~~

EXO konser sonrası yorgun düşmüştü.Şimdi hepsi kuliste bir köşeye kıvrılmıştı.

Şuan Koreli üyelerin çoğunun yabancı olduğu bir ülkedeydiler ama hiçbiririn gezesi yoktu.Kulise en son giren Suho olmuştu.

''Evet,çocuklar!''ellerini çırpmıştı.''Menejer hyung bize yemek ısmarlayacakmış.''herkes bir anda neşelenmişti.Bir kişi hariç.Onu pek enterese etmemişti.Kim derseniz,tabiikide Oh Sehun'du.Onun şuan yemekten daha önemli işleri vardı.Ne derseniz kendine 'wattpad' hesabı açıyordu.Fakat kendi ismiyle açmıyordu.Ki zaten kendi ismiyle açsada bir şey farketmezdi.Bir sürü 'Oh Sehun' olduğunu düşünüyordu.Ama o yinede işini şansa bırakmadı.Aklına ilk gelen kullanıcı adı 'EXOISMINE' diye bir şeydi.Kendi kendine gülümsemişti.
Kulis yavaş yavaş boşalırken yanına birinin yaklaştığını farketmemişti."Sehun-ah!"Sehun kafasını kaldırdığına suratındaki tatlı tebessüm yerine sinsi bir sırıtış gelmişti."Hyung ne oldu?"Kai ona gülümseyerek yaklaştı ve yanına oturdu.Şuan ikisi tekli bir koltuğa sıkışmıştı.Sehun telefonunu kitledi ve ve hemen yanında duran küçük masaya koydu.Kai zaman kaybetmeden ona yaklaştı ve minik dudaklarda kendi dudaklarını birleştirdi.Sehun gözlerini kapatıp kollarını onun boynuna doladı ve alt dudağını dudaklarının arasına aldı.Kai ellerini küçüğün beline indirdi ve üst dudağını bir kere ısırıp,emmeye başladı.Hafifçe onun üzerine uzandığında Sehun biraz daha hız kazanmıştı.
Kai ise gözlerini kapatmak yerine,Sehun'un hareketlerini izliyordu.Kai ona hafifçe sürtündüğünde,Sehun istemeden Kai'nin ağzına küçük bir inleme bıraktmıştı.Kai onun alt ve üst dudağını yavaşça yalamıştı.Kendinden geçmiş Çocuktan ayrılarak,yavaşça gözlerini açışını izledi.Sehun gözlerini açtığında Kai ona tebessüm etti.Kai onun belini hafifçe okşarken suratına doğru fısıldamıştı.
"Bir şey olmadı.Sadece seni özledim ve etraf boşalınca yanına geldim."Sehun ona gülümsemişti."Terleyince daha bir güzel gözüküyorsun gözüme Sehun-ah..."Sehun hafifçe ensesini kaşımıştı."Teşekkürler hyong...Hyong?" "Hmm?"" "Neden istediğin zaman beni öpüyorsun?" Sehun onun dudaklarına bakarken fısıldamıştı.Elleri hala boynunda sarılıydı ve istemeden de olsa biraz yanına çekmişti.
"Seni sevdiğim için."
~~
EXO üyeleri,-Kai ve Sehun hariç-menajerleriyle birlikte bir restoranda yemek yiyorlardı.Menajerleri onlara bugün harika olduklarıyla ilgili bir şeyler zırvalıyordu.EXO her zamanki EXO gibi davranmıyordu.Bir süre sessizlik olmuştu ve sofradaki eksikliği herkes hissetmişti."Sevgili dansçımız ve maknaemiz nerede acaba?"demişti menajer hyungları.Hepsi birbirine bakmıştı."Sizi dinliyorum çocuklar."Kyungsoo'dan bir boğaz temizleme sesi gelmişti."Ve seni seçtim Pikachu."Demişti işaret parmağıyla Kyungsoo'yu göstererek.Kyungsoo'da 'ben mi?'manasında kendini göstermişti.Hepsi birden kafa sallayınca Kuungsoo yutkunmuştu.
"Hadi D.O~"Demişti Baekhyun cilveli bir şekilde.Kyungsoo elindeki çatalı düzgün bir şekilde koymuştu.Herkes onu sükunet içinde beklerken,KyungSoo başını eğip sözlerine başlamıştı.
"Jongin,Sehun'u seviyor ve bende bunu uzun zamandır biliyorum.Jongin'e daha çok ben yakınım çünkü...bende onu seviyorum."masadaki herkes hayrete düşmüştü.Luhun hariç hepsi şaşkındı.Ancak Luhun sinirliydi.Soo devam etti.
"Bugün konserden sonra Jongin,Sehun'un gelmediğini söyledi ve bana..."KyungSoo bir süre duraksamıştı."Ona itraf edeceğini söyledi.Bugün ve ateşli bir şekilde dedi."KyungSoo gözünden düşen bir damla yaşa engel olamamıştı."Bu...bu çok kötü bir his ve b-ben günden güne öldüğümü hissediyorum..."KyungSoo'nun yanında oturan Baekhyun onu göğsüne çekmişti ve çocuğun rahatlaması için sırtını sıvazlıyordu.
"Pekala,yeter!"bağıran kişi Luhun'du ve bu durum herkesi daha da şaşırtmıştı.
"Bende Sehun'dan hoşlanıyorum ve senin bu anlattıkların bana...anlamsız geliyor KyungSoo."
Soo,Baekhyun'un göğsünde sessizce ağlıyordu.Herkes üzgündü.Hiç kimsenin iştahı kalmamıştı.

Şuan masadaki herkes bu itirafları yapan kişileri izliyorlardı.
Restoranın kıytı ve özel yerinde oturuyorlardı.Oturdukları yer bir perdeyle örtülmüştü ancak oraya gitmeniz için bir kapıdan geçmeniz gerekiyordu.Ancak bu durum onları pekte kurtarmamıştı.

Konuştuklarını hayretle dinleyen 'şanslı' biri vardı.

THE END.

Lucky'Fanboy'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin