1.Bölüm

192 26 6
                                    

Y/N:Selamm.Öncelikle ficin konusu üzerinde bayağı düşündüğümü dile getirmek isterim.Fakat okuyucu sayısı az olur diye çok korkuyorum...İnşAllah iyi bir okuyucu kitlesine sahip oluruz...Bu arada Han'ın karakterini biz bayan fanlar gibi kurguladım o yüzden bazı yerlerinde 'DeJa Vu' yaşayabilirsiniz :D İyi okumalar!^^

...

Luhan,ağzının suyu akarken 289673125. kez izlediği klibi 289673126. kez izliyordu.Ne mi izliyordu?

EXO-Love Me Right.

Luhan EXO adlı bir grubun hastasıydı ve tatillerde dahil olmak üzere yaptığı tek şey EXO ile ilgiliydi.Hatta sadece izleyip ilgilenmekle kalmaz,onlarla ilgili...'fanfiction' bile yazardı.Luhan erkekti ve o erkeklerden hoşlanıyordu.Artık bunu fazla garipsemiyordu çünkü fazlasıyla emindi ve ona normal geliyordu.Kesinlikle ondan iğrenenleri takmıyordu.

Luhan EXO üyelerini shiplemeyi seviyordu.

Mesela;

Kai ve D.O

Baek ve Chan

Sehun ve Luhan.

Tamam,belki EXO'dan Sehuna yakışacak biri bulamamıştı!Belki Luhun(Evet gençler luhanın lu'su sehun'un hun'u assdf)Sehun'a yakışabilirdi fakat Luhan HunHan'dan yanaydı.

Klip bittiğinde Luhan'ın aklına 'wattpad'deki ficine uzun bir süredir -1 hafta kadar- yeni bölüm eklemediği geldi.Hemen telefonunu bıraktı ve yatağının üzerindeki diz üstü bilgisayarına koştu.Üstüne yapıştırılan 'EXO' stickerlerinden dolayı bilgisayarın rengi belli olmuyordu.

Her neyse.

Bilgisayarı açtığı gibi wattpad'e girdi.Zaten favorilerine ekli olduğu için hemen açmıştı.Luhan'ın wattpad'deki kullanıcı adı 'EXOISMINE' dı.Tamam,belki biraz sahiplenici olabilirdi ama Luhan bencil değildi,başka fanlarda vardı sonuçta.

Zaten elinde olan bölümü bilgisayarına geçirmeye başladı.Yarım saat sonra bölümü geçirmişti ve son kontrollerini yaptıktan sonra 'kaydet ve yayımla'ya bastı.Ardından bilgisayarı kapattı ve yatağından alıp dağınık masasının üstüne koydu.Yatağına yüzüstü uzanmadan önce telefonunu aldı.Yatağında uzanırken bu sefer telefonundan 'wattpad'i açtı.Kütüphanesinde 100 küsür kitap vardı.Ama o şuan sadece 50 tanesini okuyordu.En sevdiği ve bitirdiği ficler 'ninarslan'a aitti ve yokluk çekince onları baştan okuyordu.Ayrıca 'Simlay'adlı yazarada bayılıyordu çünkü yazdığı smut kısımlarında üstüne yoktu.Luhan bildirimlere bakarken tiz bir çığlık attı çünkü şuan en severek okuduğu ficin yeni bölümü gelmişti.Adı 'Daddy&Nanny'idi.Aslında ficin çifti HunHun'du(Gerçekte HunHan asdf.)fakat Luhan,Luhun yazan yerleri 'Luhan'olarak okuyordu.
Yüzüne bir gülümseme yayıldı.Yeni paylaşıldığı için kimse oylayıp yorum yapmamıştı.Fırsattan istifade ilk yorumuda o yapmıştı ilk oyuda o vermişti.Daha sonra yeni bölümün keyfini çıkarmaya başladı.
~~
"Luhaaan!Neden bir şey yemek için aşağı gelmiyorsun?Daha ne kadar aç kalacaksın."Luhan babasının sesinden irkildi ve hemen cevap verdi."Tamam baba!"kısaca cevap verdikten sonra,oynamakta olduğu telefonunu şarja takıp mutfağa indi.
Evleri tek katlıydı.
Luhan'ın odası en dipteydi.Mutfak ilk koridorun başındaydı ve hemen yanında salon vardı.Salonu biraz geçtiğinizde yatak odası,yatak odasının karşısında banyo vardı.Banyonun çaprazında oturma odası ve en dipte ise Luhan'ın odası yer alıyordu.

Luhan odasından çıktığı gibi mutfağa ilerledi.Babası gene döktürmüş olmalıydı çünkü mutfak çok güzel kokuyordu.
"Ah,demek geldin."babası yakışıklı suratıyla ona gülümsemişti.Luhan aynı şekilde karşılık vermişti.Luhan'ın annesi ve babası ayrıydı çünkü annesi babasının gay olduğunu anlamıştı.Luhan'a da "Sende babana çekmişssin!"deyip tokat atmıştı.Luhan annesi olacak şahsı sevmiyordu ki zaten başka bir adamla evlenmişti.Zaten babasını başından beri sevmiyordu.Ama babası annesinin üstüne biriyle evlenmemişti çünkü gay'da olsa annesini sevmişti en azından..
Luhan iki kişilik masaya oturdu ve babasının onun tabağını dolduruşunu izledi.Babası da sofraya oturunca yemeğe başladılar.
"Sehun'la nasıl gidiyor?"diye dalga geçti babası.Luhan kıkırdamıştı.
"İyi işte ne yapsın o da..."Luhan ensesini kaşımıştı.Babası tekrar gülümsedi ve oğlunun masanın üstünde duran elini tuttu.
"Sen 'şanslı' bir çocuksun Luhan.Elbet bir gün bu tozpembe hayallerin gerçekleşecek oğlum."

Y/N:Eveet ilk bölümü kazasız belasız atlattık ^^' İnşAllah iyi gidiyorumdur.Bu ilk bölüm olduğu için fazla bir şey yok ama karakterlerin özelliğine az çok şaşıracağınıza eminim =) Yorumlarınızı bekliyorum :*

Dipnot:EXOISMINE adlı bir kullanıcı varmı bilmiyorum ama ben öylesine yazdım.Ayrıca kullanıcı adlarını kullandığım sevgili yazarlarıma buradan selamlar~ (ninarslan @Simlay) Ama sanırım Simlay hesabını kapattı...

Bir tane daha dipnot:HunHan Turkey'in 'Daddy&Nanny adlı ficini okuyun seversiniz(zaten çoğunuz biliyordur).Belki Simlay ve ninarslan'a da göz atarsınız.İlk konuşmamı okuyanlara çook teşekkürler💕XOXO~❤️

Lucky'Fanboy'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin