Tosbağa,tıpkı bayan Cozzolino'nun mama kabı gibi bomboştu.
çiçek tarhındaki iplere asılı duran çamaşırlara biraz bile rüzgar gelmiyordu.bir ağustosböceğinin bile sesi duyulmuyordu.
Nicalo'nun Merdivenlri'nin avlusu terk edilmiş gibi ıssızdı.
Ama sadece 3 saniye için...2 saniye...1 saniye
BAM!
Acil çıkış kapısı birden açıldı ve Spagetti Çetesi üyeleri koşarak avluya çıkıp,doğruca gizli yerlerine gittiler.
Koşmaktan nefes nefese kalmış ve durdurulmaz bir gülme kriziyle Emma, Alessandro ve Gainpaolo kıkırdayarak Tosbağa adını verdikleri,sadece onlara ait olan arabaya (kısa süre önce kırmızıya boyamışlardı)doluştular ve kendilerini arka koltuğa bıraktılar.
''Bu kadar koşacağımızı bilseydim,teneffüste iki yerine üç francala yerdim,''diye yakındı Alessandro.''Öyle açım ki...''
Gainpaolo ceketini çıkarırken,''Ama buna değdi!''diye kıkırdadı.''Marta ve Martino'nun meydana Ulis ve Kirke gibi giyinmiş halde geldikleri anı asla unutmayacağım.''
''Ve bana öyle geliyor ki onlar da epeyce bir kısmını hatırlayacaklar!'' dedi Emma gülerek.
O sabah Palumbo ikizlerinin Ulis ve Kirke gibi giyinmelerinin nedeni bir okul müsabesine katılmalarıydı.
O sabah Palumbo ikizlerinin Ulis ve Kirke gibi giyinmiş halde meydana çıkmalarının asıl sebebi Spagetti Çetesinin tarafından oyuna getirilmiş olmalarıydı.
Her şey oyunun sahnelenmesinden 1 ay önce başlamıştı,yani Martino'nun müthiş bir macera olan Ulis oyununda Ulis rolünün ona verilmediğini o uğursuz sabah.
Belki Ulis hikayesi 11 yaşındaki uzmanı değildi ama kesinlikle hikaye için uygun olabilecek 11 yaşındaki en güzel çocuktu...
Kalkık bir burnu,inci gibi dişleri,mükemmel bir teni ve mavi gözleri vardı.
Her zaman o kadar modaya uygun giyinirdi ki, çoğu zaman insanlar o ne giyerse modanın nasıl olduğunu öğrenmek için ona bakarlardı.
O kadar yakışıklı bir çocuktu ki bir keresinde üçüncü sınıflardan bir kız onu dondurma yemeye davet etmişti.Ve aslında o uğursuz sabah,Martino o gülünç 'Ulis'in arkadaşı'rolünün ona verildiğini öğrenmekle kalmamış,başrolün Aldo Manzo'ya gittiğini de öğrenmişti.
Aldo Manzo,Ulis hikayesinin 11 yaşındaki en büyük uzmanıydı,ama aynı zamanda tarihin en çirkin 11 yaşındaki çocuğuydu.Aldo Manzo basık burunlu,çarpık dişli,sivilceli ve ayrık gözlüydü . IYYY.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Spagetti ÇetesiÖf Çok Kötü Koktu
Aventuraspagetti çetesi adında bir grup var işte la la la la