SEV-SEV!

37 1 0
                                    

  Sesler geldi önce bir kapı kapandı . Nerde kapandı bilmem yüzüme kapandı sanki .. Ve ben bir daha asla gözlerimi açmadım . Görmemek için anlamadım demek için .. Hala seviyorum demek için .

Gittin mi? 

Her şey giderdi sen gitmezdin hani , niye kendimden çok inandım ki sana olmayacağını bile bile sevmeyeceğini bile bile ..

 Bunları söyleyenler gerçekten seven gidenler de sevmeyenler oluyor . Sanki her şeyi tam yapmışlar gibi bir hal içine giriyorlar sevmek sanıldığı kadar basit mi?Hayır yapma sen onun için elinden geleni yapmadın sen   bir aşık veysel kadar merhamet barındırmadın içinde . Mesajına geç cevap verse hayatı zehir ettin neden çünkü onun en büyük görevi sen olmalısın ve konu senken o hiçbir şey yapamaz . Hayatının merkezinde sen varsın  ve o seni çok seviyor sevgiyi ölçmek hangi cahilin işi bilmiyorum . Ama yanlış biliyorsun kardeşim sen aşkından ölmedin o da keyfinden gitmedi . Ayrılırken bile onlarca telefon konuşması yaptın eğer bu aramaları iş bulmak için yapsaydın çoktan bir yerlerde başlamıştın ve bu yazılanları okumuyordun  ama ne oldu sen defalarca kalp denilen kan pompalamaktan başka bir işe yaramayan bir organa gereğinden fazla iş yükledin . O çocuk hiç parası yokken bir yerlerden bulup sana hediye aldı diye aşık olmadı onun adı değer vermek sen ailenden saklayarak onunla telefonda konuşmak için geç saatleri bekledin diye de aşık olmadın onun adı da vefa .. Bazen bu isimlerin de daha altında çünkü sanıldığı kadar aşk olsa arada sen ona ihanet diyerek gözlerini yerden kaldırmazdın . Sakın sadakat ile karıştırma bunu da senin yanından geçen kıza görür kıskanır diye bakmaman dan bahsetmiyorum . Hani sen çok seviyorsun ya aşkına her gün yeni Leyla bulup Mecnun olmak için sebeplerde boğuluyorsun ya yapma kimse senden bunu beklemiyor kafanı aç önce .. Dizilerde gördüğün replikleri ezberleyip de sevme kimseyi senin sevdiğine söylediğin kimsenin anlamayacağı sözlerin yoksa mümkünse konuşma kardeşim ..  

     Ve eğer masumiyetini aşmışsa hislerin kirpik uçlarını ve hatta sana geldi diye ayaklarını sevemeyeceksen sen öl kardeşim ama sakın sevme .. Biliyorum böyle öğrendin sen sevmek sana göre buydu ve elinden gelenin en iyisini yaptın ama sen o sahnelerdeki oyuncuların bölüm bittikten sonra ne yaptıklarını bilmiyorsan bunun rol olduğunu anlamamışsın o yüzden sevme ..

Hangi filim di bilmiyorum erkek kıza gidersen ölürüm dedi kız dayanamadı gitmedi ama bir kaç bölüm sonra kız öldü erkek kız öldükten sonra yaklaşık 4 bölüm sonra kendine yeni bir sevgili buldu . Sen mükemmel değilsin anla sen seviyorum demek için bir bahanesin ...En büyük şairler bile kavuşamamışlar sevdiklerine sebebini merak ettin mi ? Çünkü kavuştuğunda aşk başka bir boyuta geçiyor sende yapman gerekenleri filimler den dizilerden öğreniyorsun .Sonra daha duyguları körpecik olanları yerden yere vuruyorsun olmayan sevginle var sandığın halinle ,sonra onlarda senin gibi ruhsuz oluyor .

   Bilir misin bu senaryoların sahipleri yaşadıkları aşkı anlatmazlar ,çoğu kurgudur . Çünkü var olduğu sanılan o aşk sadece hayaller de güzel sevdiğinden ayrılan bir kıza özledin mi diye sorsan sana güzel anılarını anlatır asla beni rezil etti hakaretler savurdu demez çünkü biz insanız ve gitse de bitse de güzel bir şeyler yaşadığımıza kendimizi inandırmayı çok seviyoruz . Biz hayal gemisi yolcularıyız kardeşim .. Kim binerse binsin yerimizden olmayız hatta istersek batırır sonra gökyüzünde uçarız . Hayal dünyamız geniş bizim sahip olduklarımız aç kalmış ruhumuzu doyurmak için çok uğraşmışız baktık olmuyor hayallerle doymuşuz işte .. Batan geminin aşkları bunlar kardeşim hepimize yer var..

 Sen çok sevdin ama gittin  ben sensiz kalsam da sevmekten vazgeçmedim ..( hani gelirsen falan gel yine deneriz zaman geçer ..)

    

  

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 25, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ŞU AN..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin