MiSAFİR

60 11 4
                                    


-Afra uyan cabuk

Sergenin sesiyle hemen yatakta dogrulup ona anlamaz gözlerle bakıyordum üstüm bol ve başımda tülbentimle uyudugum için rahattım.

-Bu ne demek oluyo Afra

Gözlerim yatağa fırlattıgı kutuya kaydı bu telefondu ama benim degildiki.

-Bu benim degilki yemin ederim Benin degil bu

Normalde yemin etmeyi pek istemezdim ama şimdi bana inanmasını istiyordum böyle bagırmasını degil.

-Az önce Gülşen bırakıp gitti babamın hediyesiymiş senin telefonun olmadığını nerden biliyorlar Afra yoksa onlara sen mi söyledin.

-Be ben söylemedim Gülsen numaramı istedi bende telefonum kırıldı dedim valla ben bişi söylemedim Sergen

Göz yaşlarım bende habersiz yanaklarımla bulunmuştu bile aglıyordum cünkü birinin bana inanmaması beni en cok üzen şeylerden biridir.

-Tamam aglama özür dilerim sert davrandım biraz.

Özür dilemişdi benden kıyamamişmiydi bana acaba
He tabi kıyamadı sana cok sever ya seni iki gözünün çiçeği. Iç sesim gene dalga geçmiş di ve o müthiş espri anlayışını konuşturmuşdu benin içim de böyle ses pes dogrusu.

-Telefon felan yok kullanmıcaksın istedigin herşey burda olucak çünkü ben hep yanında olucam

Sesi yumuşak geliyordu tek bi art niyet yoktu sanki seninde

-Anladın mı?

Pardon cok peşin hüküm vermişim bu bildigin odun arada yeşeriyo o kadar.

-Tamam şey

-Ney

-Çantam nerde

Şimdi diceksiniz bu kız delirdi mi böyle durumda çanta ne alaka diye ama çantamda defterim vardı ben hem o deftere yazardım her sayfanın başında kime yazdıgımı bilmeden ne yazarsam yazayım ESSELAMUN ALEYKÜM diye başlar bu defteri okuyan kişinin de her sayfada selamı almasını hayal ederdim yanı o defter önemli benim için hem genelde hayalımi yazardım o deftere evlenmek istedigim adamla konusur gibi.

-Napıcaksın çantanı içerde istedigin şeyler var

-Çantam nerde

-Anlamıyomusunbeni do yu speak Turkish.

-O kadar komıksın ki bi ara bu espirine gülebilirim ama şimdi çantam nerde

-Senin sesin fazla cıkıyo bakıyorum da dünkü dediklerimi umursamıyo gibisin.

-Ben şey içinde özel eşyalarım var o yuzden çantamı verirmisin

-Hah söyle üstünü degiş aşağıya gel kahvaltı da alırsın cantani

Hemen arkasını dönüp cikmis dı ben de hazırlanıp hızla aşağıya indim kahvaltı hazırdı ne yani bunca şeyi bu öküz mü hazırlamışdı töbe töbe Allahım bağışla içimden de olsa kocama öküz diyorum Yarabbim affet.

-Hadi çayları koyda yiyelim artık kurt gibi acıktım.

Çayları koyarken kapı calmişdi Sergen kalkıp kapıya baktı bende onun gidişini izliyordum beyaz gömlek üstü siyah cepken ne de cok yakışmış dı ona zaten cok düzgün bi vücudu vardı ne cok kaslı ne de cok cılız tam ortası Rabbim ne güzel yaratmış böyle.

Afra kendine gel gene harama bodozlama daldın gerçi haram da degil ki baksam ne olucak hehh nefsimde konuştu bi sen eksindin canım ya.

Düşüncelerimden sıyrılıp Sergenin arkasından gelen kadına kaydı gözlerim yüzü hariç diger yerleri cok güzeldi kadının ve kadın bunu göstermek için olabildiği kadar açmişdi heryerden aslında Allahın yarattığı her kul güzeldir tabi ama bu kadının yüzündeki boyayla 1+1 ev boyanır dı bu da olmaz ki kardeşim yanı ben böyle makyaj yapan kişiye nasıl güzel diyim kadın kırmızı far sürmüş ya kırmızı far süren kadın güzel mi olur hiç gözünün üstünden ateş ediyorlar kadının ya.

Toprak GözHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin