Bugün dügünüm var evden apar topar cıkıp kuaföre girdik Gülşen bir an olsun yanımdan ayrılmuyordu 2 saatin ardından sade ama güzel gelinligim ve gelin başım hazırdı bile makyajım cok hafifdi ben kapalılarda makyajı pek sevmem düğünde olsa bana haram olan onca erkeğin arasına öyle cikmak istemem yanı o hafif makyajı bile zorla yapmışlardır resmen neymiş efendim gelin dedigin makyajlı olurmuş kim demiş efendim yani gerçi gelinlik de giymemem gerekiyo oda cok dikkat cekici ne kadar sade olmasına özen göstersemde ama oda genç kızlık hayalî işte napim istedim yani Allahım affetsin.
-yenge abim geldi
Aff elim ayağım titriyor resmen gelmişti işte Sergen beni bekliyordu ama ben utanırım ya böyle cıkamam ki karşısına Aff Afra saçmalama kocan o senin
Dogru kocam o benım iç sesim gayet haklı bence şimdi derin derin nefes al Afra huhh huhh
Buda dogum gibi oldu ya Aff-Afra
Sergen şimdi karşımda o harikulade karizmatikle duruyo ama bu haksızlık kı yaa sakallarına dokunmamiş hafif kirli sakal ve bıyık adam bildigin malkoç oglu bıyıklı ve itiraf etmek gerekirse Burak Özçivit den daha cok yakışmış Sergene üstünde lacivert bu takım vardı ceketinin yaka kısımları sıyahdı ve içinde de siyah renkte bi cepken vardı ahh nu görüntüye siyah papyon hadi onu geçtim siyah kıravat ne cok yakışırdı ama beyimiz ağa ya söz dinletemedik takmadı bişe ama takmadıgı hali bu kadarsa taktığı hali ne kadar iyidir kim bilir.
Yedin cocugu gözlerinle yedin bide suyuna ekmek banıyon şimdi o sana bu kadar detaylı bakmamışdır be öhh yani iç sesin dogru söylüyo Afra kendine gel ağzını kapaa.Sergen den;
Beyaz herkeze bu kadar güzel yakışıyor mu yahu bence kimseye bu kadar cok yakışmaz gerçi ona ne giyse yakisir.
Afram huzurum ne güzel olmuşsun sen öyle melek gibi varla yok arası makyajı ne de güzeldi ben sevmezdim fazla makyaj felan onunda sevmediğini Aleve soktuğu laflardan biliyorum zaten elinde papatyadan buketi vardı çiçekçiye beraber gitmiştik ben karisik gül buketi isterken o illa papatya demişdi bende sormamişdim ama aklımda soracaktım elbet.
Afra gün işigim tebessümün ısıtıyor içimde oluşmuş buz daglarını bide tam gülsen kim bilir ne hala düşerim ben biri deseki Sergen oglum bi bucuk ay sonra bi kız cıkıcak karşına ve hayatın o olucak dese ve bu kız kapalı bi kız dese önce güler sonra kafa göz dalardim diyen kişiye. Kapalılara hiç bi zaman karşı cikmadım Gülşen de kapalıydı zaten de genede için ısınmamişdi Gülşen kapanıcam dediğinde herkez desteklerken ben karşı cıkmişdim ne bilim işte onlara karşı hep ön yargım vardı ailem dindar olmasına rağmen ben dini pek bilmezdim ta ki Afra cıkana kadar karşıma o gün orda o kadını döverken cıkmişdi karşıma o kadın hayatımı zindan eden kadın Afrayı getirmişdi bana Afrayı tanıdıkdan sonra dini öğrenmeye başladım ilk olarak iman nikahı günü hocadan 32 farzi ögrenmişdim nikah için şart diye sonrada devam geldi bu gece iki rekat şükür namazı kılınması gerekiyormuş diye namazı öğrendim iyice Araplarla ortak iş yaptığım için arapcam vardı az cok bu yuzden kuranı ögrenmem zor olmadı cok şükür bu kadın benım huzurum du işte bana huzuru getirmişdi bana İslamî ögretmişdi ve şuan karşımda melek gibi duruyor du utancından kafası yerdeydi gene bi kadının en güzel süsü hayasıydı bu yuzden seviyordum onu işte.
Afraya Aframa dogru yürümeye başladım onun hemen karım olmasını istiyorum cok şey mı Allahım
-Cok güzel olmuşsun
Kırmızı yüzünü sevim senin hatun
-Sen bu kadar güzelsen kim bilir seni Yaratan ne güzeldir seni bana kavuşturan Allaha Şükürler olsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Toprak Göz
EspiritualKahverengi gözleri olan biri nasıl olurda gökyüzü gibi bakar... ♥♥♥