Just Friends Part2

26 1 0
                                    

Хэсэг утсаа барин суусаар нойр хүрэхгүй босч шүршүүрт орон гадуур гарахдаа бэлдэн зогсход жунин сая сэрсэн бололтой нүдээ нуухалсаар гарч ирж харагдана. Жоохон хүүхэд шиг гэдэг нь очин хүзүүгээр нь тэврээд өгзөгийн алгадахад

Жунин:энэ эмэгтэй чинь яагаад байнаа?

Би:харсан эгдүү хүрээд

гэж хэлэн илүү чангаар тэврэхэд Жунин зөрүүлэн бэлхүүсээр минь тэврэн авлаа. Ийм сайхан залууг яагаад хуураад байгаагаа ч үл ойлгон тэврэн зогсход ширээн дээр утас хангинж эхэллээ. Сандран утсаа харвал сэхүн залгаж байх нь тэр. Жунинаас бага зэрэг холдоод

Би:Байна уу?

Сэхүн:гэрийнхээ үүдэнд гараад ир

Би:юу

Сэхүн:5минут

гэж хэлээд тасаллаа.би ч сандран худлаа инээгээд

Би:Жунинаа би ажилруугаа хурдан явах хэрэгтэй болчихлоо. Чи цайгаа уугаад яв

гэж хэлэн цүнхээ шүүрэн үүдрүү гүйх шахам хайралгав. Тэгэхгүй бол сэхүн хонх дараад ороод ирж магадгүй шүү дээ. Хаалгаа тас хийтэл нь хаагаад гэрээс гартал сэүн машин дотроосоо гараа даллаж харагдана. Эргэж харан гэрийнхээ цонхон дээр Жунин байгаа эсхийг шалгачихаад хурдхан шиг машины хаалга татан суулаа.

Би:Сэхүн битгий ахиж ингээрээдээ

Сэхүн:яагаад болохгүй гэж үү?

гэж гайхширан асуухад хэлэх үггүй болон гацхад

Сэхүн:хэлэх үг чинь олдохгүй байна уу?

Би:нөгөө

Сэхүн:тийм болхоор бүх зүйл болно гэсэн үг ок?

гэж хэлээд өнөөх өхөөрдмөөр царайгаа гарган инээмсэглэж хэлээд машинаа асаалаа

Би:Чи хаачих гэж байгаа юм

Сэхүн:юун хаачих манайхруу явья

Би:Би ажилтай

Сэхүн:өнөөдөр тасалждээ

Би:хөөш

хэмээн цухалдуу хэлхэд гараас минь өөрийн дулаан гараар зөөлөн атглаа. Түүний энэ үйлдэлд цочирдон дуугуй болход нэг жуумалзсанаа

Сэхүн:хайрт минь бүх юм зүгээр

гэж хээв нэг хэлээд жолоогоо мушгин давхина. Бид явсаар тэдний гэрт ирсэн бололтой сэхүнийг даган буухад сэхүн гарнаас минь хөтлөн гэрлүү орууллаа. Үнэхээр цэмцгэр сайхан гэртэй юм гээч ганц бие залуу гэхэд гэж бодон гэрийн сонжин харна.

Сэхүн:чамайг санаад хар өглөөгүүр аваад ирсэн юм идээгүй л байгаа биздээ?

гэж хэлээд хөргөгчнөөсөө хоол гарган ширээн дээр тавингаа надруу суухгүй юмуу гэсэн харцаар харлаа. Би ч зөөлөн алхасаар европ маягаар бэлтгэсэн өглөөний цайг амсаж үзэх хүсэлдээ захирагдан идэж гарлаа. Нэг мэдсэн сэхүн надруу харан жуумалзаж байхыг анзааран толгойгоо өргөн хархад сэхүн ширээн дээр 2гараараа тулан өндийж уруулаа урууланд минь зөөлнөөр наалаа. Гайхан нүдээ томруулан түүнлүү хархад тэр анзаарах сөхөөгүй нүдээ анин уруулыг минь сорон үнсэж эхэллээ. Сэхүн уруулаа салган нүдрүү минь ширтээд эргэн суудалдаа сууж уснаасаа балгаж харагдав. Би ч өөрийн энэ нөхцөл байдалдаа бантан хэл үггүй угаалгын өрөө орон нүүрээ хүйтэн усаар шавшаад эргэн гархад сэхүн ОО-н өрөөний үүдэнд хана налан зогсож байх нь тэр. Би ч тоолгүй хажуугаар нь зөрөх гэтэл сэхүн намайг хананд шахан үнсэж эхэллээ. Гар нь банзалны минь доогуур гулсан орж өгзөгнөөс минь хааяахан базлана. Хэл нь аман дотор могой шиг мушигралдаж уруулыг минь үе үе хазлах нь юутай гайхалтай. Хэнээс ч үл мэдрэх энэ халуухан үнсэлт улам ширүүсч сэхүны гар нуруугаар тог цохих мэт мэдрэмж төрүүлэн цахилгааныг минь доошлуулан даашинзыг минь урах шахам тайлаад дээшээ өргөлөө би ч шаламгай нь аргагүй хөлөөрөө бэлхүүсээр нь тэврэн гэдийхэд сэхүний нөгөөх аль хэдийнэ бэлэн болсон бололтой доороос минь хатган амьсгал давхцуулна. Сэхүн хүзүүг минь хайр найргүй шимэн тачаадуулхын сацуу хэдийнэ өөгүй цагаан хуруу нь эмзэг цэгээр минь оролдоод эхэлчихсэн байв. Зөөлнөөр гиншин сэхүний үснээс зууран хөлөө чангалхад сэхүн өмдөө шувтлан дотоожийг минь далийлгаад өөрийн бахархлаа сануулга ч өгөлгүй хүчтэй бүлж орхив. Санаанд ч ороогүй үйлдэл байсан болхоор ч тэрүү хүчтэй байснаас нь ч болсон уу гэрээр нэг дуу алдан амаа дарлаа. Сэхүн ч улам урамшсан бололтой нэг гараараа хана түшин нөгөө гараараа өгзөгнөөс минь базлан зөөлнөөр нэгэн хэмнэлд хөдлөнө. Сэхүний хүзүүгээр тас тэврэн хариу зөөлөн хөдөлж байтал гэнэт эрхтэнээ сугалчихав. Цочирдон сэхүнлүү хартал үл ялиг инээмсэглэснээ ахин хүчтэй бүлхэд уруулаа цус гартал хазлан дуу алдаад үснээс нь зуурлаа. Тэр бүсэлхийнээс минь чангаар зууран хурдасч эхэлхэд биеээр минь хэдэн мянган вольтын цахилгаан гүйж байгаа мэт мэдрэгдэн нуруугаараа хотойн ханийн обойг хумсаараа самардан тачаадан гийнана. Сүүлдээ сэхүнийг хүчтэй хурдан бүлж эхэлхэд тэсгэл алдан чангаар гиншин нуруугаар нь хүчтэй тэвэрч хумсаа арьсанд нь шигтгэн базалж эхэллээ. Бүлэлт бүр нь гүн бас хүчтэй байсан учираас өрөөгөөр нэг чанга гиншинэ. Эцэс сүүлд нь хоёул зэрэг тавин сэхүн эрхтэнээ гаргалгүй намайг тэврэн унталгын өрөө орохоор алхах нь биеийг минь ахин солиоруулах шахна. Унталгын өрөө орон өгзөгөн доор минь нэг дэрний уутаа суга татан дэвсээд эрхтэнээ гаргахад доороос шингэн бороо гарах нь тэр. Амьсгаагаа даран хэвтэж байгаад хэдийнэ зүүдний ертөнцөд умбажээ.

Just Friends (Threeshot)Where stories live. Discover now