Dagene gik vi fik mindre og mindre at vide om hvordan mor og far havde det, vi savnede dem mere og mere. Vær dag plagede Emma,Thomas om at vi kunne tage til Italien hvor mor og far var indlagt, svaret var altid "nej, isa og Sarah skal passe deres stævner". det var jo rigtigt nok, men Jeg ville droppe alle stævner for mor og far.
Jeg går alene ud til folden for at trække hestene ind i stalden, jeg spejder efter Samira, hun plejer at stå med de andre heste og komme når jeg kalder ellers så når hun ser mig. Jeg går rundt og kalder på hende , men der er et eller andet galt, jeg går tilbage for at hente Sarah så hun kunne hjælpe mig med at lede. Vi går tilbage mod folden Sarah kalder på Jarco heller ikke han kommer. Vi leder og leder men folden er så stor at vi ikke kan nå at finde dem på gåben. Vi løber hjem og henter to heste Messi og Ronaldo.
Emma kommer nysgerrigt frem og spørger hvorfor vi ikke rider på Samira og Jarco vi svarer tavst" vi kan ikke finde Samira,Jarco og Safir" hun løber hurtigt hen og tager Neymar(en hest) vi sadler ikke op vi griber nogle bidløse trenser, da det er de hurtigste at tage på. Vi tager hovedtøjet på hestene og galoppere ud mod follen. Vi deler os og begynder at lede.---isa's vinkel---
Ronaldo har været hel fin at ride på indtil videre.
Jeg koncentrer mig bare om at lede jeg kan ikke se så meget, solen er ved at gå ned.
Jeg hører et velkendt vrinsk men ikke et vrinsk jeg normalt hører dette var ophidset og bange.
Jeg er 100% sikker på at det er Samira.
Jeg galoperer bare imod lyden jeg er så bange og nervøs at jeg ikke koncentrere mig om at ride.
Ronaldo bukker under mig,
Jeg sidder fast men jeg får et chok.
Men jeg må videre, jeg galoperer over mod lydene ser bliver svagere og svagere og der kommer fære lyde fra hende.---Sarahs vinkel---
Jeg hører et opstemt "skrig" mit hoved drejer lever mod et hjørne af folden, JARCO, ingen kan skrige så højt som Jarco.
Jeg driver på Messi og han galoperer hurtige en nogensinde før, han kan mærke at der er noget galt.
jeg når hurtigt over imod hjørnet af folden, omme bag nogle buskestårn der nogen, jeg kan se Jarco han stejler og skriger.
Isa er lige kommet frem ved siden af mig.
Emma kan se os og kommer hurtigt hen imod os.
Jeg signalerer til isa at hun skal ride over at sige at det er sent og vi selv skal klare det her.
Emma traver over imod stalden.
Isa vender sig om imod busken og spejder op over den.---isas vinkel---
Jeg kigger over busken og ser det mest forfærdelige syn.
Tre mænd de holder i vær deres hest.
Safir står stille men tripper og ser bang ud.
Samira står og laver nogle bukkespring og hopper op og ned og vrinsker.
Men det værste er Jarco han stejler jeg har aldrig set ham så ophidset før.
Han før bidt den mand der holder ham i armen og manden giver ham derefter et stort slag med en pisk.
Jarco for op i luften river sig ud af af mandens greb og løber hen i mod hegnet.
Manden der holdt fast i ham kigger over mod hegnet Hvor Jarco er løbet hen.
Jeg ser et ansigt, Thomas??. Hvad vil Thomas med hestene?.
Samira løber også hendes flok indstingt er så stort at hun river torvet ud afviser anses mands hånd og løber efter Jarco. Nu er der kun safir tilbage, hun bukker og stejler alle tre mænd løber over imod hende og tager fat.
Jeg kigger over imod Sarah som er allerede på vej over imod hende.
Jeg galoperer over imod mændene trækker min hætte over hovedet, så de ikke kan se mit ansigt.
Jeg får Ronaldo til at stejle og sparke ud efter dem.
Sarah for fat i hendes træk torv og sætter i galop over imod hegnet vi galoperer over imod hegnet og springer Over det.
Jeg pifter efter Samira og Jarco som lydigt kommer efter os vi galoperer hen imod stalden og sætter hestene ind.
"Sarah du havde ret, vi skal afsted nu"
YOU ARE READING
Heste miraklet
Teen FictionTo tvillinger Isa og Sarah, Lever deres drøm ud pga deres heste elskende og rige forældre. Men er det virkelig det der er det rigtige?