2

77 9 0
                                    

Bende Eren ÖZGÜN'sem bu iş burda biter !!!
Yarından itibaren, bir diyetisyen, bir diş hekimi, göz doktoru ve bu çirkinlik sona erecek.

***1 YIL SONRA***

Okullar yarın açılıyor ve ben heyecanlı mıyım? TABIKI EVET !! Yeni halime ben bile uzun bir süre alışamadım. Neredeyse gözlerimin mavi olduğunu yeni fark ediyorum.

98 kilodan 55 kiloya düştüm, gözlüklerim çıktı ve yerine masmavi gözlerim kaldı. Diş tellerim çıktı ve yerine birleşik , dümdüz ve bembeyaz dişler geldi. Kilo verince boyumun uzunluğu kendini açığa çıkarttı..

***

O güzel uykum alarmın sesiyle yarım kaldı ve saati aldığım gibi duvara fırlattım. Yatağımdan zorda olsa kalkıp banyoya gittim ve rutin işlerimi hallettim.

Odama gidip siyah göğüs detayı olan, saten ama içimi belli etmeyen bir gömlek, altına siyah deri tayt ve gömleğimin üzerine deri, omuzları zımbalı olan bir deri ceket giydim. Dolabımın içinden siyah kalın topuklu yanları zımbalı olan, bileğimde biten bir de bot giydim.

Kumral, uçlarına doğru rengi açılan saçlarımı düzleştirdim ve gözlerimi ön plana çıkarıcak yoğunluk siyah renk olan bir makyaj yaptım. Evden araba anahtarlarımı, telefonumu, vazgeçilmez kulaklıklarımı, küçük bir not defteri ve kalemi alıp büyük siyah deri çantama tıktım.

Arabamın 'guluk guluk' diye açılma sesini duydum ve arabamın içine bindim hatta binmedim resmen atladım çünkü araba baya bi sallandı. Arabamı sahil kenarında şirin bir kafeye çektim. Kafede güzel bir kahvaltı yaptım ve hesabı ödeyip çıktım.

Çoğu kişinin beni izlemesini aldırmamaya çalışarak arabama bindim ve okula sürdüm.
Okula geldiğimde arabamı okulun açık otoparkına park ettim. Yine havalı bir şekilde arabadan indim. Ve ne zaman taktığımı bilmediğim güneş gözlüklerimi gözümden çıkarttım.

Rüzgar yüzünden saçlarım geriye doğru savruldu. Bu benim herzaman hoşuma gitmiştir. Neyse. Arabadan iner inmez yine çoğu gözler bana çevrildi. Içimden cadı kahkahaları attım ama tabiki dışa vurmadım.

Işte tam karşımda yine eski grubuyla tek bankta, bazıları ayakta bazıları oturmuş olan RÜZGAR'ı gördüm. Onlarda bana gözlerini dikmiş bakıyorlardı. Yine içimden 'umarım rüzgar beni tanımamıştır' diye dua ediyordum. Daha fazla beklemeyip okulun içine doğru yürürken Rüzgarların grubunun önünden geçtim.

Ve onlara doğru '6' numaralı gülüşümü sergiledim. Bu benim en seksi gülüşümdür. Gruptan bazıları ağzının suyu aka aka bakarken bazıları ise ciddiyetini koruyordu. Neyse işte bende okula girdim.

**RÜZGAR'DAN**

Her zaman olduğu gibi grupla kendi aramızda hem şakalaşıp hem kız keserken okulun bahçesine siyah, spor, lüks bir araba girdi.

Herkes o arabaya odaklanmış bakarken içinden müthiş güzellikte olan bir kız indi. Benim kadar olmasın çok havalı bir şekilde güneş gözlüklerini çıkarttı ve gömleğinin yakasına asti. Gözlüklerini asınca göğüs dekoltesi olan gömleği biraz daha aşağı indi.

Göğüs çatalının gözükmesi resmen beni benden aldı, o an kendimi tutamamaktan korktum aq. Bu kız kimdir? kimin nesidir? öğrenmem gerekiyor.

**EREN'DEN**

Müdürün odasına girdim ve sınıfımın 12-E olduğunu öğrendim. Müdürün sıkıcı konuşmasına daha fazla dayanamayıp 'iyi günler' deyip odadan kendimi attım. Hayır yani ne bu konuşma? Insan 2 dakika nefes alır be ! Ben bunları düşünürken kapının önünde olduğumu unuttum.

Ben tam havalı yürüyüşümü sergiliyecekken kafamı çok sert birşeye çarptım. Kafamı çarptığı anda geriye doğru sendelemeye başladım. Ve iki kol beni düşmekten kurtardı. Elimi başıma götürdüm, biraz ovaladıktan sonra zonklaması geçmişi.

Kafamın acısından kime çarptığımı görememiştim. Kafamı kaldırmadan :

"Off !!! Dikkatli olsana !" Diye bağırdım.

"Selam güzellik" duyduğum sesle gözlerim faltaşı gibi açıldı.!!

Medya : Rüzgar


GECEMİ AYDINLATAN RÜZGARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin