6

319 35 1
                                    

Snapchat
6.

Kol aš bandžiau mautis maikutę, vaikinas atsisuko ir aš sustingau. Pažiūrėjęs į apačia jis apsilaižė lūpas ir aš tikrai buvau įsitikinusi kad prieš mane stovi Hazz. Tos rudos garbanos, duobutės skruostuose ir ryškios žalios akys, gaivus adekalonas, bei ką tik surūkytos cigaretės kvapas, juodi plėšiti džynsai ir aptempta balta maikutė. Iš šono tikrai pavojingai atrodantis vaikinukas.
Nemanau kad, vaikinukas atpažino mane. Parodęs gesta tylėti, atleido ranką nuo mano burnos ir aš kaip galėdama greičiau užsimoviau savo maikutę.
- Deime, tu dar ilgai? - sušuko Fergie. - Vaikinas išgirdes mano vardą dar kart atsisuko į mane ir nusišypsojo pasipūtusia šypsena.
- Tuoj. - atsakiau Fergie.
- Deime. - pakimusiai pratarė garbanius, perbraukdamas pirštu per mano lūpą , kas mano kūnu nusiuntė šimtus šiurpuliukų.
Pajautes mano susijaudinimą, garbanius dar kart pašaipiai nusišypsojo ir pasilenkes prie mano ausies sušmibždėjo. - Atblokuok mane, meilę. Ir pabučiaves mano skruostą, paliko kabiną. Tai tikriausiai buvo pačios nejaukiausios kelios minutės mano gyvenime.
Grįžusi namo numečiau pirkinius ant lovos ir nugriūvusi ant lovos išsitiesiau. Akys lipte lipo, tad pasidaviau ir užmigau kaip nugriūvus.

Ryte prabudau nuo žinutės garso mano telefone, paėmusi telefoną radau žinutę nuo nežinomo numerio.
'Labas rytas, Saule. x -H'
'Kas rašo?'
'Mažytę, nejaugi -H nieko nesako?
'Aš ne Mažytė, iš kur gavai mano numerį?'
'Paslaptis, Mažytę'
'Iki, Garbaniau.'
'Garbaniau?'
'Yeah, tai tu.'

Nežinau kodėl tai padariau, bet tesiog paspaudžiau ir Snapchate vėl atsirado Bad69.
"Meilė" - nusišypsojau ir padėjau telefoną ant spintelės.

-Lousyto

Snapchat (h.s.)Where stories live. Discover now