Snapchat
8.Pradėjus kilti liftu pajaučiau kažkieno ranką ant savo užpakalio.. Ruošiausi aprėkti tą žmogų, bet atsisukusi pamačiau kaip Garbanius prirėmes blondiną prie lifto sienos talžo jo veidą. Vaikino nosis kraujavo, tad greit priėjau prie Garbaniaus ir suėmiau jo kraujuotus kumsčius.
- Garbaniau.. - atsidusau. - nereikia.
- Reikia. - ramiai atsakė. Ištraukes savo rankas iš manųjų dar kart smarkiai trenkė blondinui ir pagriebes mano ranka išsivede mane iš lifto. Sustojus prie mano buto, greit atrakinau duris ir dar kart pagriebiau Garbaniaus ranką ir nusivedžiau jį į vonios kambarį. Pasiemiau vaistinėlę ir atsistojau prieš vaikiną su dezinfekuojančiu skysčiu pradėjau valyti jo krumplius. Jaučiau Garbaniaus žvilgsnį į mane kas buvo šiek tiek nejauku. Baigusi valyti jo rankas, pakeliau akis į jo veidą ir paėmusi kitą vatelę pridėjau prie lupos, mat blondinas spėjo jam trinktelti į veidą.
- Aughh.- suinkštė.
- Atleisk, nebedaug liko.- tariau aš.
-Žinai kas daug geriau už dezinfekuojantį skystį? - paklausė Garbanius. Ir patraukė vatele nuo savo lūpos. - Štai kas. - tarė ir priglaudė savo lūpas prie manųjų. Jaučiausi sutrikusi, bet atsakiau į bučinį. Jaučiau metalo skonį nuo jo lūpų, jo lūpos judėjo išlėto. Jis perbraukė savo liežuvio galiuku man per apatinę lūpą ir uždėjo savo rankas man ant užpakalio, prasižiojusi įsileidau jo liežuvį į savo burną ir įvėliau savo rankas į jo plaukus ir silpnai papiešiau juos, kas privertė jį suurgzti. Pritrukus oro atsitraukiau nuo Garbaniaus ir pajaučiau raustant skruostus, Garbanius tyliai sukrizeno.
- Dabar tikrai nebeskauda. -dar kart sukrizeno.
- Baik. - dar labiau paraudus atsakiau.
Jis šyptelėjo ir norėjo kažką sakyt, bet tai nutraukė jo mobilusis.
- Klausau? - atsiliepė vaikinas.
- Taip, žinoma kas daugiau jei ne aš. Harry padaryk tą, Harry padaryk aną. - bumbėjo Garbanius.
Štai koks jo vardas... Harry. Tu keista Deime, bučiuoji vaikiną kurio net vardo nežinai..
- Atleisk, turiu važiuoti. - tarė Harry.
- Gerai. - šyptelėjau.
Palidėjau Harry iki durų. Vaikinas pabučiavo man į skruostą ir pamojas, išėjo. Uždariau duris ir išsišiepiau.
'Nustok šypsotis kaip kvailė' sukuždėjo mano pasamonė.-Lousyto