Her zamanki gibi dışarıda geziyordum sıkılmıştım ve yalnızdım yalnızlığa alışmıştım üzülmüyordum artık. Tatilin sonlarındaydı geziyordum tozuyordum bir süre sonra Ahmet beni aradı (ilk bölümden Ahmet en iyi arkadaşım) nerede olduğumu sordu canı sıkılmış gibiydi bizim evin arkasındaki sokaktayım dedim peki deyip kapadı. 10 dakika sonra Ahmet geldi morali bozulmuş sıkılmıştı ne Olduğunu sordum ama bana cevap vermiyordu yürü gezelim diye geçiştiriyordu bir süre sonra vazgeçtim söylememek te ısrarcıydı çünkü. Havanın kararmasına daha çok vardı aklıma çok hoş bir fikir gelmişti Ahmet'e hemen dönüp ileride güzel bir mekan Olduğunu söyledim. Ahmet merak etmişti benim önerdiğim mekanların güzel yerler olduğunu biliyordu çünki dediğim mekan a gittiğimiz de normal bir gece kulüp'ü idi Ahmet'in gözleri kız aradı ama yoktu. Bir Köşeye geçip oturduk zaman geçiriyorduk sıkılınca mekan dan çıkıp eve doğru yürüdük. Ahmet yarın okul açılacak lan dedi. Tabi bizim okul hakkında pek düşüncelerimiz yok Yatıp uyuduk. Sabah olmuştu adam gibi bişeyler giyip okula doğru yürümeye başladık. Okula varmıştık Ahmet sevinmiş gibi değildi. Tören yapılıyordu teker teker milleti süzdüm. Hocalardan biri ordan bağırdı sessizlik diye nese herkes sustu. İstiklal marşı söylenmişti hocalardan biri Sınıfları açıklıyordu.Ahmet ve ben Şansa D şubesindeydik merdivenleri çıktık Sınıfı bulup güzel bir yere geçtik. Bir süre sonra Sınıfa bir kız girmişti neden bilmiyorum ama kız'ı görünce içim birden ısındı kalp atışlarım hızlandı. Aşk mıydı bu yoksa ölesine birden olan bir duygumuydu anlayamamıştım. Hoca Sınıfa girmişti kendini tanıtıyordu benim Aklım hala o kız da kalmıştı sadece ona bakıyordum hoca teker teker kendimizi tanıtmamızı istedi ilk kez orada duydum onun ismini "Eylül" bi süre sonra sıra bana geldi hoca kendimi tanıtmamı istedi "Hasan" hocam dedim "hasan can" bi an noldu bilmiyorum ama bana baktı. Gözlerinin içine baktım okadar masum ve tatlı görünüyordu ki bir an dalıvermişim Ahmet'in bana yumruk atmasıyla kendime geldim. Ahmet;lan yine kime bakıyorsun dedi birşey yok deyip geçiştirdim bütün ders ona baktım. Zil çalmıştı Ahmet Yürü gezelim kanka dedi. Aklımda bir Sürü Düşünceler vardı. Teneffüs'ün bitimine kadar okulda etrafa bakındık zil çaldığında Sınıfa doğru gitmeye başladık Aklım hala Düşünceler ile kaynıyordu neden bu kızı bu kadar çok düşünüyordum aşık mı oluyordum yoksa..
Umarım beğenmişsinizdir eğer pek birşey anlayamazsanız ilk kitabı okumanızı tavsiye ederim hasancn66 olarak kişilerden bulabilirsiniz
Not: Kitap gerçektir yaşadıklarım yazıyor
Beğendiyseniz lütfen oy vemeyi unutmayın