BÖLÜM-2-İLK SOHBET-

22 3 1
                                    

Sabahın ilk ışıklarıydı yeni uyanmıştım ve hala uyumak istiyordum. Ahmet çoktan kalkmış çay içiyordu. Beni görünce bana; uyuyan çirkin uyandınmı deyip güldü omzuna bir yumruk atmamla sustu. Kahvaltımızı yaptık ahmet dünki ödevi yapıp yapmadığımı sordu ödevi yaptığımı söledim. Ahmet'in ilk sözü; knka bana verde bende hemen şurda yapayım dedi. Kitabı ahmet'e attım al yap şurda hemen dedim ahmet hemen ödevi yapmaya başladı. Okul saati geliyordu okula doğru yüremeye başlamıştık. Ahmet hiç yorgun görünmüyordu aksine bugün mutlu gibiydi hiç soru sormadım çünki boşver deyip geçiştireceğini biliyordum. Okula varmıştık hala aklıma takılan tek bir şey vardı aşıkmı oluyordum yoksa anlayamadığım bir boş duyguyamı tutulmuştum. Sınıfa doğru çıkmaya başlamıştık sınıfa girdiğimde neredeyse sınıf bomboşdu ahmet'le hemen yerimize geçip oturduk bekliyorduk. Sınıfa teker teker gelen kişiler vardı ahmet hepsini teker teker süzüyordu. Bir süre sonra yine o kız geldi. Ben yine daldım sadece onu seyrediyordum kendimden geçmiştim. Hoca sınıfa gelmişti herkes teker teker susmaya başladı en sonunda sınıfta bir sessizlik oluştu. Ahmet bana dokundu ve yine daldığımı söyledi. Hoca dersi anlatmaya başlamıştı bazen dersi dinliyordum bazen o kıza bakıyordum dersin sonlarına doğru ahmet telefonunu çıkarıp mesajlaşmaya başladı. Ahmet'e kiminle mesajlaştığını sordum bana eski bi tanıdık ile mesajlaştığını söyledi. Ders bitmişti sınıftaki herkes teker teker dışarı çıkıyordu ahmet ben çıkıom knka gelicekmisin dedi. Gelmeyeceğimi söyledim ve onu gönderdim sınıftakilerin teker teker çıkışını izledim sadece o ve ben kalmıştık. Onun yanına gidip selam vermek için kendimi zorladım ve onun yanıma gittim ona selam vererek başladım ilk tanıştık sohbet ettik Onunla konuşunca kendimi daha mutlu hissettim artık tam olarak tanıştık denilebilirdi. Ahmet sınıfa geldiğinde benim mutluluğumu gördü ve nedenini  sordu. Ona; nezamandır cesaret edip'de konusamadığım kişiyle konuştuğumu söyledim. Ahmet iyice merak etmişti ama söylememekte ısrarcıydım çünki olayı büyütücekti. Okulun bitimine doğru ahmet hala benim ağzımı arıyordu bir süre sonra Ahmet'e bir mesaj geldi. Ahmet'in gözleri büyümüştü çok mutlu olmuştu direk bana dönüp; knka bugün sen bensiz git önemli bir işim var. Peki deyip konuyu kapattım okul bittiğinde eve doğru yürüyordum şans eseri eylül ile karşılaştım onunla sohbet etmeye başlamıştım mutluydum ama bunu belli etmemeye çalışıyordum. Bir süre sonra onun servisi geldi ve gitmesi gerekti mutlu bir şekilde eve doğru yürümeye başladım. Artık emindim ben bu kıza fena derecede aşık olmuştum.

Umarım hoşunuza gitmiştir
Beğendiyseniz oy kullanmayı unutmayın
-hasancan murat-

Acımasız HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin