Danielly pohled:
Když jsem vystoupila tak jsem se rozhlédla... //Woow to je krása!// Pomyslela jsem si a šla za obrovským mužem.. Hagrid se myslím jmenova... Šla jsem s Dalšími prváky směrem k lodičkám. Další ročníky jeli v kočárech.. //Nojo nováčci jsou nicky..//
"Slečna Danielle Smith pojede se mnou!" Řekl ten obrovský, no řekněme tlustější muž. Pomalu jsem šla k němu a upravila si své oranžovo-červené vlasy.. //Asi pojedu s ním..// Pomyslela jsem si. Ukázal, abych si k němu přisedla a já tak učinila... Když jsem spatřila hrad z blízka jen jsem žasla.. Byl obrovský! Pomalu jsem jela blíže a bíže a více si ho prohlížela... //Škoda, že ti nejsem od prváku...// Řekla jsem si a pomalu vystupovala z lodičky. Ti Slizcí malí prvňáci se kolem mě cpali aby byli co nejdříve u hradu.. Pomalu jsme začali vstupovat do velké síně... Rozhlížela jsem se a oči mi zůstali na zmijozelském stolu... //Chci tam.. Nechci tam...// Přemýšlela jsem v duchu a šla na sruhou stranu velké síně..
"Jau!" Vykřikla jsem když už jsem ležela na zemi... Nějaký prvňák mi podkopl nohy a já spadla... Celá velká síň se mi začala smát až na jednoho Nebelvírského kluka... Hned ke mě běžel a ptal se mě, zda jsem v pořádku...
"Jojo, jsem v pohodě.." Řekla jsem dost mrzutě ale pak jsem si to rozmyslela a zářivě jsem se na něj usmála..
"Díky..." Špitla jsem tiše a pousmála jsem se.. //Klid Dani je to jen HEZKEJ kluk...//
"Jsem Alexander... Fox..." Řekl dost nervózně a podal mi ruku jakože k seznámení..
"Danielle.. Danielle Smith..." Řekla jsem stejně nervózně jako on a potřásla si s ním rukou na seznámení...
"Ehm Ehm..." Slyšela jsem McGonagallovou jak si 'Nenápadně' Odkašlává.. Alex se na mě usmál a šel si sednout.. //Zajímaví kluk..// Pomyslela jsem si a dál jsem nad ním nepřemýšlela..
"Tákže Začneme rozřazováním prváků!" Řekla a chvilku se odmlčela.. "A nové studentky do třerího ročníku!" Dodala a já se pousmála.. //Přeci jen.. Prvák opravdu nejsem... // Trochu jsem se uchechtla a dál poslouchala profesorčin proslov...
"Takže začneme od nejstarší studentky.." Řekla a usmála se na mě.. Byla jsem asi o hlavu a půl větší než prváci... Připadala jsem si jak Idiot..
"Danielle Smith!" Zavolala mě a já jsem sebejistě šla k ní..Přeci jen jsem za sebou měla i horší věci než rozřazování..
"Hmm Další Smithová jo? Zajímavé... Hodíš se do Nebelvíru i Zmijozelu.. Mno... Tak Mám to.. HAVRASPÁR!" Spokojeně jsem si šla sednout. Abych pravdu řekla tak jsem nechtěla být ani tam, ani tam.. A ani v Mrzimoru.. Takže jsem Stoprocentně spokojená. Když jsem šla tak za mnou vlály moje Oranžovo-červené vlasy a havraspárský stůl tleskal...
"Ahoj já jsem Ro-...* Přerušila jsem ho znamením ať drží hubu... Opravdu jsem neměla náladu na seznamování.. Jen jsem mrkla k nebelvírskému stolu a dál se věnovala Brumbálovi.. Zjistila jsem, že další den mám hned vyučování...
Večer nás odvedli na koleje. Neměla jsem se náladu s nikým bavit.. Ano, jsem hoodně náladová takže se klidně může stát že v jednu chvíly mým chuť všechny zabít a v druhou zas všechny miluju a nevím co bych bez nich dělala... Opravdu to se mnou bývá těžké.. Tak vrátím se k té koleji.. Teď sedím a koukám se do Krbu... Vždy mě ten oheň uklidní...
Někdo mi poklepal na rameno... "Ahoj!" Řekla ta dívka přátelsky a podívala se na mě jejímy nádhernými hnědými očky... Dívala se na mě jejím roztomilým pohledem...
"Ahoj!" Řekla jsem nejistě a podívala se na ni. //Sympatická holčina.. Al.. mno.. dneska moc náladu nemám...// Pomyslela jsem si a stoupla si před ni... Byla asi o půl hlavy nižší než já...
"Jsem Evanlyn... Evanlyn Rose..." Řekla a podala mi rukuk k seznámení... //Jsme Daniella a nemám na tebe náladu.. Co ty na to?// Řekla jsem si a nad tou situaccí jsem se pousmála...
"Danielle.. Smith.." Řekla jsem nervózně a potřásla si s ní rukou...
"Jako Smith?! Ta Smith?!" Řekla a úsměv jí zmizel... //Co je? Nojo.. Můj táta je sice příbuzný strýčka Voldíka ale co na tom? On dokáže bejt Fajn ale jen o vánocích.. Když nemyslí na ty jeho mudlíky...// Řekla jsem si a pousmála se...
"Jo.. ale s NIM nic moc společného nemám.. Spíš táta.." Řekla jsem a zářivě jsem se usmála. //Snad to pochopí...// Dívala jsem se jí hluboko do očí... //Snad to v pohodě vezme..//
"DANIELLO SMITHOVÁ!..."
Aloha!
Tak co si o ní pomyslí? Je naštvaná? To se dozvíte příště! Vote i kometík potěší..
Pac a Pusu Elizabeth Malfoy :3
Díl Vyjde do týdne, Moc se všem omlouvám! #School :/
ČTEŠ
He is only MY
FanfictionJe fanfikce na Draca Malfoye a weasley twins... Příběh bude Hlavně z pohledu Danielly Smith.. S kým nakonec bude a jak vše dopadne?