3. KAPITOLA

190 14 3
                                    

"DANIELLO SMITHOVÁ To jsi mi to nemohla říct hned?!" Řekla a okamžitě mě objala... Lekla jsem se takže jsem se trochu cukla ale jí to bylo jedno... Pochvilce mě pustila a já si sedla na jedcen z gaučů.. Začala jsem si číst Potvory z Prooksvilu což byla jedna asi z tisíce rozečtených knížek.. Miluji čtení stejně jako zpěv. Jen tak jsem si četla a pak mi někdo poklepal na rameno.. Naštvaně jsem zaklapla knihu a protočila oči...

"Co je!" Zavrčela jsem a prsty ťukala do knihy.. Byla jsem neskutečně vytočená.. Nesnáším když mě někdo vyruší ze čtení...

"Promiň, ale tohle je asi tvoje.." Řekl a podal mi mamčin deník...

"Děkuju.." Špitla jsem a vzala si deník.. Byli v něm všechny mamčiny zápisky z dětství... Od asi pěti let do doby, kdy ukončila školu v bradavicích...

"Kde... Kde byl?" Vykoktala ze sebe a dívala se do země... //Ale... Já.. Já ho z kufru nevyndavala!//

"Na zemi, před hlavní bránou.." Řekl mi a mile se na mě usmál..

"A.. Aha.."Vykoktala jsem ze sebe a šla do pokoje kde jsem si začala vybalovat... Pokoj jsem měla s Nějakou Lenkou tak snad bude v poho... Když jsem si vybalila tak jsem se chvilku posadila na postel.. Vzala jsem si hřeben a začala si rozčesávat své Vlasy.. V tom někdo přišel..

"Ahoj!" Řekla Blond Dívka hodně jemným hlasem.

"Ahoj!" Opětovala jsem jí pozdrav a usmála se.. Byla zvláštně oblečená, ale jakoby to k ní patřlo.. Na Ní mi to přišlo opravdu normální..

"Jsem Lenka Láskorádová." Řekla Ta dívka a usmála se na mě.. //Tak to je ta moje spolubydlící! A to se člověk bojí že na pokoji bude s prominutím s nějakou kravkou..//

"Já Jsem Danielle.. Smith" Řekla jsem a úsměv jí opětovala. Pak jsme se chvilku seznamovali... No Chvilku.. Asi 2 Hodiny...

"Já jsem nějaká unavená.." Řekla jsem a zívla si.. Lenka se jen Usmála já šla do koupelny se umýt, odlíčit.. Když jsem vše udělala šla jsem spát..

Když jsem se ráno probudila, tak jsem se šla do koupelny převléct.. Jelikož byla sobota, Tak jsem si na sebe vzala černé volné tričko, Bílé skini Jeansy a černé conversky. Pomalu jsem šla na snídani..

"Au!" Vykřikla jsem když už jsem ležela na zemi.. Slyšela jsem jen klučičí smích.. Podívala jsem se na své koleno.. Měla jsem ho celé od krve a bílé kalhoty byly roztržené... //Díky Malfoy..// Pomylsela jsem si a šla na ošetřovnu..

"Halo?" Zavolala jsem do prázdné místnosti.. Po chvilce se odněkud objevila Madame Pomfreyová..

"Copak jste dělala, děvče?" Zeptala se daloby se říct vystrašeně..

"Spadla jsem ze schodů a trochu si roztrhla koleno.." Zalhala jsem trochu a ukázala jsem na své krvavé koleno..

"Posaďte se, slečno." Řekla a já se poslušně posadila na volnou postel. Přehrabovala se v bůh ví jakých Ampulkách a pak jednu vytáhla. Byla to Tyrkysovà,uplně tekutá jako kdyby voda. Nakapala mi to na ránu a ta hned zmizela a kalhoty se vrátili do původního stavu...

"Můžete jít.." řekla a zmizela někde v kabinetu.. Já jsem poděkovala a šla na tu snídani.. Když jsem byla skoro u dveří tak jsem zahlédla Draca.. Povídal si tam z nějakýma tlusťochama.. Jen jsem se uchechtla a sedla si vedle Lenky..

"Ahoj" Pozdravila jsem ji a úsměvem a na talíř jsem si nandala lupínky s mlékem.

"Ahoj!" Pozdravila mě lenka a usmála se.. Pak už jsme obě mlčely.. Já jsem dojedla svou porci a šla s Lenkou na pokoj...

"Ale ale!" Slyšela jsem zase hlas toho slizkého blond chlapce.. //Zase ty? Už mě nebavíš!// Viděla jsem, jak si vytahuje hůlku..

"EXPELIARMUS!" Řekla jsem a ušklíbla jse.. Draco se jen koual jak mu hůlka vyletěla z ruky..

"Jak to jen děláš?" Zeptala se Lenka se smíchem když jsme zašly za roh..

"Přirozený talent.." Řekla jsem a a taky jsem se zasmála.. Šli jsme do kolejky, když v tom jsem zahlédla Harryho, Rona a Hermionu..

"Lenko sejdeme se na obědě jo?" Řekla jsem jí a ona se jen usmála.. Šla jsem za nimi, a když mě viděli tak se hned usmáli..

"Ahoj!" Řekla jsem jim a usmála se..

"Ahojky!" Pozdravili mě všichni tři současně a já se musela zasmát..

"Dani? Jestli chceš, můžu tě seznámit s míma bráchama.." Řekl ron a šibalsky se usmál.. //Mám to vzít, nemám to vzít//

"Děláš si ze mě srandu?!..."

Aloha! ^^

Tak co vezme to? A co ona a Draco? :D

Tak jo, po dlouhé době zase kapitplka ale nestíhám.. Jestli mě chcete podpořit tak VOTE i KOMENTÍK potěší ^_^

Pac a Pusu Elizabeth Malfoy ♡♥

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 14, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

He is only MYKde žijí příběhy. Začni objevovat