"Buyrun kime bakmıştınız"
Kapıda bir gurup adam vardı hepside aynı tarzda giyinmişti
"izin verin kendimizi tanıtalım"
"Ben doktor sum"
"Ben pisikolog osazca"
"I am engineer dassa"
"Ben dj naganta"
"Bense disconun sahibiyim. ismim önemli değil"
"Buraya sizinle discoya izinsiz girmenizle ilgili konuşmaya geldik. içeri girebilirmiyiz?""Tabi buyrun"
Adamlar içeri girdikten sonra içlerinden birisi tuvalete gitmek için izin ister ve aralarından ayrılı.bir iki dakika sessizlikten sonra birisi sessizliği bozar.
"Açık konuşacağız Osman bey. sizin discoya maskeyle izinsiz girişiniz haberlere çıkınca işlerimiz iyi gitmeye başladı,aman kafanız karışmasın biz hepimiz disconun ortak sahipleriyiz.size diyeceğimiz o ki bir iki kere daha maskeyle bu girişimde bulunun. Böylelikle bizimde cebimiz dolsun."
"Tabiki burda benim çıkarım ney diye soracaksınız. İlk olarak discoda sınırsız vip avantajlığı.ikincisi şuanda size açılan davaya bizim bir arkadaş avukat var onu tutacağız sizi değil bizi suçlu çıkaracak ve sana tazminat ödemek zorunda kalacağız bu tazminatında yüzde ellisi senin nasıl iyimi?""Evet gayet güzel gözüküyor neden olmasın ilk ne zaman giriyorum discoya"
"Onu size haber vereceğiz fakat buraya sadece bunun için gelmedik birde siz discoya niye izinsiz girdiniz amacınız neydi bomba falanmı koymaktı?ama olamaz polisler etrafta hiç bomba bulamamış
Ozaman ney başka birşey. Bakın Osman bey eğer amacınız buna benzer sabotajcı birşeyse.bunu bir örgüt planlamışsa bize bilgi ve tabiki onları polise şikayet edebilecek nitelikte bir kanıt bir bulgu getirirseniz çalıştığınız örgütün verdiği paranın iki katını veririz. Bu teklife ne diyorsunuz peki?""Ee şey ben terörist değilim"
"Discoya kendi isteğimle girdim""Niçinn?"
"Şey be.. Benn"
"Çekinmeyin aramızda kalacak ,sizden şikayetci olmayacağız "
"Ben bundan bir hafta önce discoya damsız girdim.........işte böyle, neden bayıldığımı ve kimin beni taşıdığını görmek içindi bunların hepsi"
"Hahaha,Osman bey boşuna uğraşmışsınız kamera kayıtlarımız 2 günde bir silinir."
"Ama belkide yani bir ihtimal. verdiğimiz işi başarırsan sana görme şansı yakalatabiliriz.""Çok saolun. peki şimdi ne yapacağım?"
"Normal hayatınıza devam edin biz size mesaj yollarız"
Bu sırada kapı çalar ve Osman adamları odada yalnız bırakarak kapıya yönelir.kapıyı açar ve hızlıca geri kapar çünkü dışarıda sılanın anne ve babası vardır.
"Aç kapıyı gördük seni Osman"
"Gördünüz değilmi ahh ah ne olcak."
Osman kapıyı açar, sılanın annesinin ilk sorusu sıla nerdedir olur . Osmansa sakin bir şekilde okuldadır der .
"En son ne zaman gördün onu."
"Lütfen kızmayın daha yeni geldim iki aydır sılayı görmüyorum bende sizinle beraber göreceğim""(ahh ne yakalandım be inşallah yalanımı yerler.ee ben anahtarı nerden buldum?? Buldum tabiykide ayakkabının içinden buldum.lütfen sormayın)"
"Defol evimden hemen çık dışarı"
"Tamam gidiyorum dediğim gibi yeni gelmiştim."
Osman hızlıca evden çıktıktan sonra arkasından kapı hızlıca kapanır.Osmanda kalabileceği bir otel aramaya koyulur.