"Ahh!"
"Yoruldum artık"
"Hmm"(günlüğümü yazıp yatsam iyi olucak)Merhaba günlük: yorucu bir günün daha sonuna geldim bu sabah doktor gözlerinden umut yok fazla yormamalısın dedi fakat ben nasıl gözlerimi kullanmadan yaşarım nasıl para kazanırım ben bir yazarım kağıt,kalem,fikir birde göze ihtiyacım var. Yok tutmuş doktor gözünü yorma diyor. Ah gözlerimde acıyor ahh yarın gözlük almaya gitmeliyim. Doktordan eve dönerken bir kadında çok güzel güneş gözlüğü görmüştüm en iyisi bende numaralı bir güneş gözlüğü alayım neyse en son yazımıda bitirdim iyibir teklif gelmesini bekliyorum yarın kitap evinede giderim. Bugünden bu kadar. sen benim tek dostumsun seni seviyorum günlük by.
Işığı kapatmadan önce yatağın altına bakmadan etmedi osman. herzamanki gibi boştu ve hiçbir zamanda orda bir canavar olmıyacaktı fakat yinede insan bakmadan edemiyordu .
ışığı kapatıp derin düşüncelerle uykuya daldı fakat hep içinde birşey vardı birşey eksikti ama ne bunu ve geleceğini düşünürken uykunun sarhoş edici kollarına bıraktı kendini
"HIraah"
"Ne uyudum be"
"Tatlıım uyan karnım acıktı"
"Yemek yapma sırası sende"(Osman kız arkadaşıyla bir evde yaşıyor, osman 23 yaşında yazarken kız arkadaşı sıla üniversite son hukuk öğrencisidir ve mezun olduktan sonra evlenmeyi düşünüyorlardır fakat aileleri kızın iş sahibi olduktan sonra evlenmesini istemekte ama bizim çift pek aceleci)
"Tmm Osman allah allah bi uyutmadın adamı"
"Ama Sıla ben işe gideceğim hem sonra aç gidersem iyi çalışamam"
"Tabi kesin işe gidiyon , hergün üniversite kapısından girip o tipsiz kendini çok beğenmiş hocaları görüpte kafasını kırasında geliyor. banabak Osman! Kitap evine gidiyom diye beni kekleyip başka şeyler yapmıyosun değilmi.
"Saçmalama sıla ne ima etmeye çalışıyon hem bu tipe kim bakar"
" hem sen çok güzelsin niye öle kötüşeyler yapayımki""Niye hiçte bile sen yakışıklısın Osman hem bu işler için tipten çok para gerekiyor"
"Osman!! tipe ergenler önem verir ve biz ergenlikten çıktık senkimikkandırıyon"
"Savunman yanlış kaçamak demekki bir şey saklıyorsun""Bazen tipik bir kız oluyorsun sıla birde ergenlikten çıktık diyorsun fakat hala ergen gibi sevgilini olmayan diğer kızlardan kıskanıyorsun"
Ortam biraz sakinleşir ve sıla yemek yapmaya gider osman hala yatakta sağa sola dönerken sıla osmanı çağırmaya gelir.
"Osman"
"Efendim"
"Sen gözlüklerinlemi yattın?"
"Ahh"
"Demekki buymuş dün yatağımda birşeyi yanlış yaptım diyordum yorgunluktan hissetmemişim kot pantalonla yatmışım,yok canım gözlüğü şimdi taktım""Hmm kotunu ben çıkarayımmı tatlım"
"Ooo ilgimi çeken bir konu açtın neden olmasın"
"Osman hemen yumuşuyon ne anlaşmıştık bizsenle" yoksa ayrımı yaşayalım biliyorsun asla şakası yok bu işin. annemlere kalsa sen burda değilsin yani biliyorsun bu eve girmen yasak ama biz naptık güya sen istanbuldasın ve 3 ayda bir eskişehire geliyorsun"
"Tmm allah allah şaka yapmıştım bende. senin gibi şaka yapamazmıyım, erkeklerde bu konuda şaka yapamazmı?"
"Hıh hadi yemeğe gel"
"(bu kız salak ya hemde tam salaklardan olucak şeydeğil sonra neden başka kızlara bakıyon diye kız hadiya hem beni besleme hemde besletme çok ayıp hıh bu kızlar artık anlamalı erkekle sevgiliysen adamı kendine ilgi duyurtacak şeyler yapıcan dimi yani)"