Capitolul I

46 3 1
                                    

  Salut.Eu sunt Adrian și am 17 ani.Sunt un copil absolut normal: merg la școală,ies afară cu prietenii și alte chestii pe care le face un copil normal.Dar intr-o zi mă plictiseam in casă așa că am luat o carte la întamplare din bibliotecă. Am apucat o carte groasă,prafuită și parcă veche de sute de ani.Am inceput să o răsfuiesc.Paginile erau pline de cuvinte și imagini.Eram fascinat de ce vedeam!Pagini pline de imagini cu stele,planete,sisteme solare.M-a fascinat insă o poveste despre o planetă unde totul este intunecat,oamenii erau reci si soarele nu se arata așa des. Era o lume ciudata dar draguta. Fiind fascinat si obosit m-am culcat cu gandul la acea poveste.

A doua zi am fost trezit parcă de un abur rece. Mă uit la ceas: 6:57. Numai bine,m-am trezit inaintea ceasului. Ma trezesc si mă duc la bucatarie sa imi fac ceva de mâncare.Uitându-ma pe geamul de la bucătărie văd cerul întunecat.Prima impresie a fost că e iarnă și soarele răsare mai târziu asa ca nu am bagat in seama. Mănânc,mă spăl,mă imbrac și plec la școală.La colțul blocului meu mă intâlnesc cu Andreea, colega mea de banca si cea mai buna prietena si începem să discutăm despre vreme:
-Meh, zice Andreea, ce nasol e afară.
-Mda știu.Poate o să se insenineze până ajungem la scoala.
-Cand m-am trezit am avut un sentiment ciudat,parcă eram in altă lume.Cred că era de la prea multa ciocolata inainte de culcare.
-Ce ciudat,zic eu, și eu am avut exact același sentiment cand m-am trezit.
-Mda, ciudat.
Am uitat sa va fac prezentarile
Ajungem la școală și intrăm in clasă.Numai noi eram in clasă, ceea ce e cam ciudat.
-Poate am venit prea devreme,zice Andreea.
-Imposibil!Este 7:46.Logic era ca jumătate de clasă sa fie aici deja.
Peste vreo 5 minute se aude clanța de la usă.In clipa aceea au intrat 2 puști imbrăcați in negru.Ne-am prezentat si ne-am așezat fiecare la locul lui.
Mă indrept spre Andreea și ii zic.
-Bun,ziua asta este din ce in ce mai ciudată.
*
*
Cam atât pentru capitolul I continuam in cel de-al doilea.

ÎntunericulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum