Capitolul 3

12 4 3
                                    

Dupa o saptamana de acomodare cu noul peisaj si cu noii oameni, eu si Andreea am decis sa iesim in lume,sa descoperim ce este nou aici fata de vechiul nostru orasel.Vizitam locurile noastre preferate: faleza Dunarii,fosta noastra scoala,parcurile in care ne jucam cand eram mici.Acum totul era o ruina.Sau mai bine zis parcari,supermarketuri.Din oraselul dragut in care copiii se distrau acest oras s-a transformat intr-o metropola plin de marketuri,parcari lipsite de spatii special amenajate pentru copii.
Tristi fiind am decis sa ne intoarcem la apartamentul nostru.Pe drumul spre casa Andreea a fost atacata de un individ mascat.Sar in apararea Andreei si ma trezesc cu un glont in umar.Eu cad la pamant iar Andreea il snopeste in bataie pe acel tip.Andreea se apleaca spre mine si ma intreaba:
-Adrian esti bine?
-Da sunt ok.
-Trebuie sa te duc la spital.
-Nu.Sunt bine.E o rana superficiala.Glontul mi-a trecut prin umar si a iesit pe partea.cealalta.
Pana la urma Andreea m-a convins sa merg la spital.Acolo medicii mi-au pansat umarul si m-au trimis acasa.
Dimineata urmatoare am plecat la scoala impreuna.Am uitat sa mentionez ca stateam in acelasi apartament.Am intrat in clasa la 7:32 si toata lumea era in clasa.Ciudat,acum o saptamana nu era nimeni la ora asta.
Ne asezam in banca si ne mai uitam prin clasa.Nu prea aveai ce vedea.Erau doar colegii nostrii care stateau in banci.Am iesit de la scoala si in timp ce plecam acasa ne-am oprit la un magazin sa ne luam ceva de mancare.Pe trecerea de pietoni venea cu viteza o masina.Andreea a sarit sa ma salveze din calea ei dar a fost lovita ea.M-am dus la ea si strigam la ea.Ea nu dadea niciun semn.Am sunat la salvare iar ea a venit in 10 minute.

Veti afla ce se intampla cu Andreea in capitolul urmator

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 04, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

ÎntunericulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum