Buna!Tocmai ce am fugit de la intalnirea cu Ben.M am speriat rau,dar vreau acasa si nu stiu pe unde sa ies.Ia stai...asta e un portal?Stai sa intru...
Raport:Tocmai am intrat in portal si m am trezit in padure unde am lesinat.Cred ca am visat caci ceasul meu imi arata 01:01,cea ce inseamna ca am lesinat,dar zgarieturile nu le mai gasesc.Ma intorc acasa (cu pasi mici) si vad o oglinda pe hol.CARE NU ARE STICLA!Stai...vad un ciob pe jos.Ma uit la el,iar parul meu era iarasi blond si aveam ochii mei albastri.Eram atat de fericita!
Evie:Mal?
Eu:Evie?Tu esti?
Evie:Cine ar mai avea parul albastru?
*ii arat ciobul*
Evie:AAAAAA!Parul meu!Este...saten!Cum?
Eu:Bun venit in lumea reala!Cum ai ajuns aici?
Evie:Te am vazut intrand in portal si ma rog si baietii sunt prin preajma...
Eu:Cum?
Baietii:Hey!AAAAA!
Carlos:Ce s a intamplat cu parul vostru?
Eu:Asa e realitatea...
Jay:Stai...da mi aia...
Amandoi:Aaaaaaa!
Carlos:Parul meu este negru...
Jay:Iar al meu e...la fel?Tare...
Evie;Carlos:Ba nu e!
Eu:Calmati va!Trebuie doar sa ajungeti inapoi acasa!Stai...deci eu n am visat?O,nu...chiar l am sarutat!
Ceilalti:L ai sarutat pe Ben?!
Eu:Nu acum...trebuie sa gasim o cale sa...
Tata:Mal?
Eu:Tata?
Tata:Cine sunt copiii astia?
Eu:Aaaa...schimb de experienta la scoala.
Tata:Dar tu n ai fost la scoala inca.
Eu:M am intalnit cu ei si au zis ca merg la aceeasi scoala si au bursa,dar nu au unde sta.
Tata:Bine...noapte buna!
Eu:Pfiu...
Sfarsit capitol!
Roluri:Mal-Dove Cameron
Evie-Sofia Carson
Jay-Booboo Stewart
Carlos-Cameron Boyce
Sper ca v a placut capitolul si scuze de greseli.
CITEȘTI
Viata lui Mal
Teen FictionMal este o fata britanica,care se muta cu tatal ei in Oregon,America,si de atunci viata ii se da peste cap.