Capitolul 12-Mama?

77 4 0
                                    

Buna!A trecut o saptamana si numai pot!Am gasit aseara jurnalul mamei si n am dormit toata noaptea ca sa citesc putin si sunt...Aaaa...obosita.Cat e ceasul...o nu!Am intarziat!Trebuie  sa fug!

Raport:Am ajuns in clasa si evident am intarziat la materia mea preferata:chimia!Glumesc...e materia preferata a lui Evie.A mea e sportul.Ba nu asta e a lui Jay.Ba e mate...o nu,e a lui Carlos...sunt prea obosita ca sa gandesc...

Profa:Ai intarziat!Tocmai faceam Past Tense.

A...da...materia mea preferata e engleza.Ce toanta sunt!

Evie:Tu nu intarzii niciodata la engleza.Ce s a intamplat?

Eu:N am dormit toata noaptea!Si acum o sa...ZZZZZ!

Evie:Mal...Mal...

Profa:*ma ia de par*

Eu:Auuu!

Profa:Ia spune mi cum se conjunga la trecut verbul "to be"?

Mal:I was,you were...ZZZZZ!

Profa:*zdrang*

Mal:Aaa...

Profa:Du te in pat!Maine te duci la regina si vorbesti cu ea.Nu stiu ce ai facut ora,dar nu vreau sa stau sa te vad cum dormi la ora mea!*ridica tonul*Acum...papa!*calma*

Ma duc  in camera si trag un pui de somn.

Raport:Au trecut vreo 6 ore si toti au teminat orele,iar eu inca mai dormeam pe canapea (caci am adormit cand ma descaltam)

Intra Evie:Mal!

Mal:Ce?*sperindu ma*

Evie:Scuze...nu vii?

Mal:Unde?*somnoroasa*

Evie:La incoronarea lui Ben?Ai uitat?

Mal:O doamne!E azi?Am uitat!Vin in 10 minute.

M am imbracat si citesc fraza asta din jurnalul mamei:

"Fata mea,daca gasesti asta,vreau sa ma eliberezi..."

Eu:Cum adica sa o eliberez?

"Un demon ma tine captiva si in curand ma va duce intr o alta lume.Din fericire,am gasit acest vers prin care sa ma eliberezi.Numai tu poti sa o faci si doar la o incoronare a unui print."

Eu:Adica la incoronarea lui Ben?!

Raport:Sunt la incoronare si urmeaza sa ii puna coroana lui Ben.I a pus o!Ma duc sa l pup si sa spun incantatia.

Mal:Felicitari Ben!As vrea sa citesc ceva din jurnalul mamei pentru Ben!

Spun incantatia.

*sunete ciudate si fum*

Mama:M am intors!

Eu:Mama?

Mama:Deci tu esti fata mea...nu ca e frumoasa?!

O doamna:Inchideti le!Sunt malefice!

Eu:Ce?

Sfarsit capitol!

M am gandit sa nu mai scriu rolurile dupa fiecare capitol...

Viata lui MalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum