Doğan malikanesi 13.45"Hayır, hayatta tanımadığım biriyle evlenmem."
Hayır bu adam anlamıyor mu? Hayatta o nikah masasına oturmam ben!!
"Hayır evleneceksin. Eğer onunla evlenirsen ortak olacağız babasıyla ve bu ortaklık olacak. Yani evleneceksin."
"Ya baba anlamıyor musun? Tanımıyorum diyorum. Ya adam bana şiddet uygularsa? Ya adam ayyaşın tekiyse? Ya adamın sevgilisi varsa ve ikimizi bir arada yürütmek istiyorsa? Veya ya adamın sevdiği varsa ve onları ayırıyorsak? Çok düşüncesizsin baba."
"Çocuğun babasıyla konuştum. Sevgilisi yok. Seninle evliyken yaramazlık yaparsa babasına söylemen yeterli. Sana şiddet uyguluyorsa yine söylersin. Babası her türlü sana inanır. Sevdiği varsa da ayrılmak zorunda çünkü senle evlenecek."
"Peki ya benim sevdiğim varsa?"
Babası Hikaye'nin yüzüne boş boş baktı. Yine ne saçmalıyordu bu kız?
"Sen de ayrılmak zorunda kalacaksın."
"Off baba off!!"
Hikaye ellerini yumruk yapıp arabasına bindi. Çok sinirlenmişti. Resmen zorla evlendiriliyordu.
Sinirinden oflayıp kafasını direksiyona yasladı.
Oturduğu yerden tepindikten sonra arabayı çalıştırdı.
Hızlı bir şekilde arabayı sürerken hiç hesaba katmadığı bir şey oldu.
Allah kahretsin!!!
"Ne yaptığını zannediyorsun sen? Senin yüzünden toplantıma gecikeceğim şimdi. Sen git evinde otursana hem. Araba kullanmak senin neyine?"
Hikaye hem babasıyla kavgasından hem de karşısındaki adamın onunla böyle konuşmaya cürret etmesinden dolayı sinir küpüne dönmüştü.
"Sen kendini ne zannediyorsun ya. Son ovondo otorsono hom. Tamam bir kaza yapmış ve hatta sana çarpmış olabilirim. Ama bu benimle böyle konuşabileceğin anlamına gelmez. Rapor tutarız. Ne kadar tutuyorsa veririm. Sonra da taksiye atlar gidersin. Bu kadar büyütmene gerek yok. Alt tarafı arabanın arkası birazcık kötü oldu o kadar. Seni aptal"
"Birazcık mı? Bebeğimin arkası pert oldu. Bunun masraflarını kuruşu kuruşuna sana ödeteceğim. Sen benim kim olduğumu biliyor musun hem? Kim olduğumu öğrendiğinde bu söylediklerine pişman olacaksın!!"
"Öyle mi?"
"Öyle!!"
"Sen bana ne kadar tuttuğunu söyle şimdi veriyim de kurtulayım o zaman!!"
"Vazgeçtim ya. Hiç uğraşamayacağım dırdırınla!! Ben öderim. Sen sus yeter!!"
Rüzgar sinir küpüne dönmüştü.
Harika. Toplantıya geç kaldım.
Arabasına binip bir tamirciye bıraktıktan sonra taksiye binip şirkete geldi. Geç kaldığı için özür diledi ve toplantıya başladı.
♡♥♡
Şafak malikanesi 15.30
"Baba ben evlenmek istemiyorum. Ben bi 30 yaşıma kadar evlenmeyeceğim."
"25 yaşındasın ve bu yaş bile fazla. 30 yaş diyorsun bir de. Oralarda buralarda bir sürü kızla yatıp kalkmana göz yummuş olabiliriz. Ama artık evlenmen lazım. Sana çok güzel bir kız buldum. Babasıyla da ortak olacağız. Ve sen o kızla evleneceksin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüzgarın Hikayesi
ChickLitHikaye Aptal prensesimiz Zeki Cariyemiz Mavi gözlümüz Annesinden babasına karşı koyamıyor diye nefret eden kız. Babası onu istemediği biriyle evlendiriyor diye ondan da nefret eden kız. Evet biraz isyankar bu kız. Ama Rüzgar da en çok bunu sevmiyor...