BÖLÜM 1''BEN KİMİM?''

18 4 2
                                    

Nasıl bırakıp gittin beni?Bana hiç mi acımadın?Ben ne halde olurum nasıl yaşarım hiç mi düşünmedin?Ben sensiz yaşamak yerine seninle ölmeyi tercih ederdim.Sen bir annesin nasıl yaptın bunu ha! Annee yalvarırım bu sefer gitme ya geldin işte yine kabulümsün.Lütfen beni bırakma anne.

Anne hayır gitmeee!ANNEEEE!

Hhhhhhh. Hayır ya yine mi kabus gördüm ben?Yatakta doğrulurken nefes alış-verişlerimi düzene sokmaya çalışıyordum.Yatağın yanında duran komidinin üstünden suyumu ve bir peçeteyi aldım suyu içip kan ter içinde kalmış yüzümü peçeteyle sildikten sonra yastığımın altından telefonumu çıkartıp saate baktım.05:37.Saatin daha henüz erken olması sinirimi bozarken,gördüğüm kabustan sonra uyuyamamak daha çok sinirlenmeme yol açıyordu.Yatakhaneden sessizce çıktım bahçeye.Yüzüme çarpan buz gibi hava irkilmeme neden oldu.Kış mevsiminde olmamıza rağmen üstümde sadece bir t-shirt vardı ve ben soğuğu daha çok seviyorum.Çimenliklerin orada bir ağacın altına doğru ilerledim.Çimenlerin üstüne oturup ağaca yaslandım.Yine kendimle baş başaydım işte.Bu durumdan her zaman nefret etmişimdir ama hiç bir zaman da düşünmekten kaçamamışımdır.Ve işte aklımda yine o deli dolu surular.''Ah canım sorularım siz nerede kaldınız cık cık cık çok ayıp geç kaldınız cezalısınız geçin oturun yerinize.''Kendi kendime kızmaktan sonra yine o sorularla baş başa kalmak canımı yaksa da hiç bir zaman kaçamadığım gibi yine kaçamadım sorulardan.Beynimde dönüp dolaşan yüzlerce soru.Benim annem ve babam kim? Beni niye bıraktılar?Acaba yaşıyorlar mı?Ve en çok merak ettiğim soru''Ben kimim?''.Hazar Şahin olmasaydım kim olacaktım?Bu hayatta ki asıl ben kimdim?


MERHABALAR.BEN VE İKİNCİ KİTABIM SİZLERLEYİZ.HATALARIM VARSA AFFOLA.UMARIM BEĞENİRSİNİZ.YORUM VE VOTELERİ BEKLİYORUM.ŞİMDİDEN ÇOOK TEŞEKKÜRLER.

GERÇEKLER ACIDIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin