Evet artık 29 Ekim tatili bitmisti.Tatilde Melisa konusunu bayağı bi düşündüm.Ve kendime liseye kadar kimseyle çıkmayacağıma dair söz verdim.Amaan banane mk benim yanımda kankalarım kardeslerim var dedim ve kendime icinde sadece kardeslerimin olduğu bembeyaz bir sayfa açtım.Yine okul sabahı kahvaltı yapıp servise yetiştim. Herzamanki gibi selamımı verip klasik yerime gectim. Yani en arka sol taraf.Yolda giderken dogukan ve melisa yı gördüm el ele okula dogru gidiyorlardı.Neden melisa ve dogukanı bas harfini büyük harfle yazmadın derseniz benim icin ikisininde hic bir özel durumu yok bu yüzden küçük harfle yazdım.Neyse sonunda okula vardık servisten iner inmez knkaların yanına gectim ve konusmaya başladık.Süleyman ve Yusuf "kardeşim iyimisin dediler" bende sağolun kardeslerim diyerek iyiyim artık o o......unun hayatımda yeri yok dedim ve sıraya dogru yürümeye başladık.yafsakk dogukan sınıfını degistirerek bizim sınıfa aldırmıs.Müdürde nasıl değistirdiyse biz söylesek degistirmez ah bu zenginligin gözü kör olsun.Neyse ilk dersimiz inkılaptı hocamız o kadar kaba ki bir kıza bile bağırıyor.Sınıfa girdi ve hemen bugün okul kıyafetini giymemis olan bir kızı gördü.
Ayağa kalk kızım dedi .Ne bu halin dedi.Kız daha açıklamadan bağırarak yanına çağırdı.Artık bnm canıma tak etmisti. Tam hoca elini kaldırıp kıza vuracekken "Hocamm diye bağırdım ve karşınızdaki bir bayan dedim hadi bir erkege vursanız neyse kadına el kalkarmı hocam dedim."Bagırarak Can o zaman kız yerine sana vuruyum dedi bnde tamam hocam sonucta bir bayana el kaldırmayacaksanız sonucuna ben katlanırım dedim ve hocanın yanına gittim.Hoca kızı yerine oturtup öle bi tokat attıki icimden ana avrat kalayladım.eger bu bir kız olsaydı heralde yere yıgılırdı. Sonra yerime geldim herkes bana bakıyodu.Hoca "bagırarak eger sizde Can gibi tokat yemek istemiyorsanız önünüze dönün dedi."herkes önüne döndü.Ve tenefüs zili çaldı.Kız yanıma gelip tesekkür falan etti bende önemli degil dedim.Emre tenefüste yanımıza gelerek "okula yeni çete gelmis kardes dedi bütün kızlara sataşıyorlarmıs istersen şunların hadlerini bildirelim bi hosgeldin mesajı verelim dedi "Ooww süper knki bi hosgeldin diyelim şunlara dedim ve basketbol sahasına dogru cıktık. Bu ne mk ya daha 5 dk olmadan tenefüs bitti.Neyse öyle böyle bugünde okulu bitirdik.çıkısta yeni gelen çeteye yarın pazarın ortasında 5 e 5 kavga var kızlara satasmak ne demek görürsünüz siz dedik ve ayrıldık .Diger bölümde görüsmek üzere arkadaslar...