Havaalanından biletleri aldık ve uçağa bindik.İlk defa uçağa biniyordum bu yüzden biraz üperti vardı içimde.Kerem de aynı benim gibi ilk defa uçağa biniyordu ondada biraz ürperti vardı sanki.Ama belli etmemeye çalışıyordu.Ve 1.30 saatin sonunda İstanbul'a varmıştık.Bende Keremde buraları bilmiyorduk.artık sora sora bir ev tutup bir ortaokula kayıt olacaktık.Ahmet adında bir amca bize evini kiraladı.Saolsun 400 Tlden 200 tl ye kadar indi.Evin içinde eşyalar da vardı.Kerem le kıyafetlerimizi dolaba yerleştirerek Okula kaydolmak için yola koyulduk.Bulunduğumuz mahalle kenar mahallelerden biriydi.Çünkü herkes birbiriyle tanıdık evlerin hepsi müstakil tam istediğimiz bir yerdi.Yeni okulumuzun ismi Cumhuriyet Mehmet Has has
ortaokulu idi.Müdürümüz çok iyi bir insana benziyordu.Kayıdımızı yaptırıp eve dönerken okulun bahçesinde iki tane kız biri Kerem e digeri bana doğru bakıyordu.Bir anda kendime verdiğim söz aklıma geldi.
"Liseye kadar kimseyle çıkmıycam"
Bu söz aklıma gelince biraz bozuldum.Sonra Keremle eve doğru yürümeye başladık.Keremin içi kıpır kıpırdı.Noldu diye sordum.Keremde"Hani şu bize bakan iki tane kızdan siyah saçlı dalgalı olan varya dedi ona aşık oldum kanka dedi."
İcimden bi gülme tuttu.
"Olum zaten eski okulda sadece bıyıklı kadınlar vardı onlara alışınca bunlar bize bir hediye gibi bi şey dedim.
Oda.
" oooo kanka sende sarışına aşık oldun dedi"
Bnde yok be olum diyerek geçistirdim.Sonunda eve varmıstık.Keremle beraber markete gidip eve birseyler alalım dedik ve markete doğru yola çıktık.Marketten ihtiyaçları alıp eve doğru giderken kösede 3 çocuk 1 çocuktan zorla para almaya çalışıyor.Tabi biz hic bakarmıyız hemen gittik ve o çocuğu kurtarıp diğer üçünü iyi bi benzettik.
Çocuk teşekkür falan etti.
"Bunlar yan mahallelerin bebeleri dedi birimizi tek yakaladılarmı sıkıştırıp para almaya çalışıyorlar "Çoçugun adı İzzet miş telefonunu çıkarıp grubu buraya çağırdı.Grup bize teşekkür etti ve bizimde gruplarına katılmamızı istedi.Biz de katılmaktan memnun oluruz dedik ve birbirimizin numaralarını alıp ayrıldık.Eve geldigimizde saat ikindiye gelmişti.Keremle yumurta kırıp yedik.Sonra ikimizde uykuya dalmışız.