Ale v pondělí,ve škole se jen pozdravili a nepadlo ani slovo...Lucka byla smutná,a tak myslela,že spolu půjdou ven,ale Lucky rodiče ji to nedovolili,a tak si napsali,že si budou druhý de spolu bavit více...Nejdříve se nebavili,ale najednou pak prohodili pár slov...Konečně spokojená a najednou ,,trrrrr'' zvonění ,,hmmm super'' řekl...Lucie odešla na hodinu,on ji řekl,že spolu musí jít ten den ven...Doufali,že Lucka bude moc a nakonec ano!...Šli spolu ven Lucka se obávala,že se nebudou mít o čem bavit,ale mýlila se...Něco řekla potom se už nezastavila...Seděli spolu na lavičce povídali si a vzájemně se hřáli...Je podhim není zas tak hezky...Ale i tak to byla ta nejlepší chvíle s ním,no byla první...Na rozloučenou si dali pusu a slíbili si,že si budou zítra ve škole také povídat...
Další den se ráno Lucka probudila a řekla si,že tenhle den bude ješťe lepší! Nikdy se ji nechtělo vztávat..ale dnes to bylo víjmečné,byla vzhůru brzo...koukla na mobil a tam ,,Jak si se vyspala lásko''...
Odepsala mu ,,Krásně a co ty?''...chvilku si psali...Koukla na hodiny a uvědomila si,že bude muset jít do školy...Hned první přestávku za ním šla..A vše probýhalo jak si představovala...Povídali si a o hodinách když se neviděli tak si psali..Jenže jednu hodinu ji Honza neodepisoval...Když za ním o pauze šla tak zjistila,že s klukama hrály hru,a tak neměl čas odepsat...Lucce to,ale nevadilo a byla ráda,že je s ním...Po škole ji neodepisoval... Když sešla do šatny a byla na odchodu,tak na ni čekal
...To Lucka vážně nečekala,byla spokojená...Domluvili se na venek...