Medya da mısramız var d: acaba o kalemleri Nasıl sokmuş sjsjsj :D.
Fesat anlayan arkadaşlar size sesleniyorum. Fesat fesat çı cık cık :D .
Biliyorsunuz ablanızın teogu var ve kursa falan Gittmiyorum. Evde tek başıma bişilir yapmaya çalışıyorum, inek değilim ama :D. Ve ailemde yüksek alamamı cok istiyo. Ondan dolayı işte.
Bide mısranın yaptığı şeyi yapmaya dendim yanaklarım cok acıdı :D.VE BİLİYORUMKİ HİÇ BİRİNİZ ⏫ ÜST TARAFI OKUMDI . Canınız saolsun sjsjsj d:
Dikkat lez var!!!
- Pardon abla lezmisin?
- Sorunmu var?
- Yo yo yo yokkkk ben gi-.
- Akşam boşsan gelsene.
-Yohamına....
-He. Sapıtı lan!
-Yok abla ben lez diyelim kalsın hatta ben gey de değilim. Ben travestim. He.
-Travest? Al mk sksksk
-İlk defa mı duydun bro?
-Yoo.
-Neyse ya.Tam arkamı donmuş gidecekken yanıma gelen asrının sol kolun yanıma geldi. Aha buna ne dicem ben?.
-Hey kız dur. Aha tam SIÇTIM. Napıcam lan?
-Efenim?
-Bana şu erkeği ayarlarsan lezlikten çıkarım ve ve sana ımmm 20 tane bileklik alarım.
-Anlaştık... dedim sinsice gülerek.-Lan Asonun sol kolu bu kızla çıkmanı istiyorum.
-Peki...
Bu kadar kolaymiydi lan.
-Eee yenge artık bilekliklerimi ne Zaman verirsin.
-Gel alalım şimdi.
-Lan Asonun sol kolu sen aldınmı!
-He aldım al.Ahhh yerim sizi ben varya ham ederim ham. Abi cocun ne zevki varmış ha. Eski yengem -evet eski sjsjs- Yazar iki dka arya girme lan. Allah Allah.
Sus lan bak seni ezik düşürdüm yoksa.
Nasıl MK hı Nasıl????
Ve mısra koşa koşa gözlüklü sivilcesi yüzünü göstermiyor bile bi şişman çocuğun yanına gider.
Bunu yapamazsın.
Yaptım bile. Ve mısra ona "seni seviyorum sivilceli şey seni" Dedi.
Nayırrr nolamazzzzz nayırrr nayırrr nayırrr.
Tabi olamaz olum hikayenin gidişatı el vermıyo sksksk :D.
Yazar lan -.-
Neyse. Yengem ile bi takılıya geldiğimizde telefonum çaldı bi dakka diyip telefonu elime aldım.
"Abişkoşum" Arıyor... Siz Yoken telefonumdaki isimleri değiştim naberrrrr :D.
-Ne var?
-nerdesiniz lan siz. Bu alev ırıspısı ortalığı kaldırdı.
-ahahaha Napim?
-MURATTTTTT O TEELLLEEFFFOOONNDDDAAKKKİİİİ MMMIIISSSRRRAAAMMMIII. Sese bakarmısın yarrabim?
-hayır. Saol abişaşkom
-lan bana bak cabuk donun!
-abi ben nerde olduğumu bile bilmiyorum.
-NASIL BİLMİYORUM MK LAN?
-baya. Aso beni bi alişveriş merkezine getirdi para verdi gitti. Ama şimdi onun yanına gidiyoz.
-tamam lan tamam kapat.Telefonu kapattıktan sonra önüme baktım. AMAN ALLAHIM BİLEKLİKLERE BAK!
-Oha oha oha yerim sizi lan ben. Yengeeee bunlardan da alıcazz dımı.dedim bebekçe ksksk.
-İstediğini al Nasıl olsa para benden geliyo. Ahah doğru◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆
-Lan mk ya Nasıl geçiçem ben burdan. Amca bi daka. Teyzem ben bi geçim. Allah Allah nerde bu yer.Dayı durda geçim ben boyle. Evladım sen kalk ordan teyzem sende kay yana azıcık. Dede senin ne işin var burda?. dedim tip tip bakarken dedeye.
-Niye ben gelemezmiyim he seni eşşek sıpası! Al işte buda eşşek sıpası Dedi!
-Yok dedem bu filim senin neyine??.
-Sus gı sus dövücek yoksa bu dede bizi. Dedem biz şoylemgeçek heh iyi filimler..
-İnşalh o Mısır Boğaz'ında kalır dedeeee.
-Tovbe de gız çı cık.
-Demiyorum mk ya. Önümdeki teyze kıçıma vurdu oha.
-terbiyesiz yürü Kadir yürü zamanın gençleri ahlaklarından çıkmış gel biz eve gidip izleyelim şu fillimi çı çı çı aaaaa terbiyesiz.
-Hadi kalk Hayriye gidelim. Ben tip tip onlara bakarken onlar gitmişti bile. Oha lan asıl terbiyesiz olan onlar değilmi hı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Mavi Gözlü Şeytanım- /Askıda
Humor~Küfür Icerir~ Ve göle kafa dinlemeye geldim... Ama Bay dingil durumumu. Beni takip etti. Ya anladim salak falnasin baska kizmi yok ya nie bennn? -Ya yanliz kalicam gittttttt. -Banane gitmiyorum. -Ne bok yersen ye -Hapsuuuuuuuu -oha Hayvan yavaş ...